زیدان: زمانش رسیده رونالدو کمی استراحت کند



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

سرمربی کهکشانی‌ها در مورد آینده حرفه‌ای خود در باشگاه رئال مادرید اظهارنظرهای جالبی کرد.

به گزارش خبر ورزشی، زین‌الدین زیدان در آستانه دیدار فردا شب (چهارشنبه) شاگردانش در خانه لگانس در دیداری معوقه از هفته شانزدهم لالیگای اسپانیا با حضور در کنفرانس خبری در مورد وضعیت هافبک کروات خود گفت:  موردیچ از ناحیه همسترینگ آسیب دیده است، البته مصدومیت او خیلی جدی نیست. با این حال همانند همیشه به فیزیوتراپ‌ها و پزشکان تیم اعتماد دارم، اطمینان دارم که لوکا به زودی به میادین بازخواهد گشت.

 

وی با اشاره به اینکه ممکن است در بازی فردا از فوق‌ستاره پرتغالی خود استفاده نکند، یادآور شد: رونالدو ۱۰ سال است که بدون وقفه در هر فصل ۶۰، ۷۰ بازی انجام می‌دهد. اکنون زمان آن رسیده که کمی استراحت کند، البته در این مورد با کریس صحبت خواهم کرد.

 

زیزو در مورد سیستم بازی تمیش در بازی با لگانس هم اظهار داشت: سیستم بازی ما به سبک بازی حریف هم بستگی دارد. برنامه ما متوقف کردن لگانس است و سپس به آمادگی بازیکنان خود برای انتخاب سیستم مدنظر نگاه خواهیم کرد.

 

سرمربی فرانسوی کهکشانی‌ها ضمن ابراز امیدواری به رسیدن مودریچ، مارسلو و کروس به بازی برگشت مقابل پاری‌سن‌ژرمن در دور برگشت از مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا گفت: من همیشه مثبت‌اندیش هستم.امیدوارم دوری بازیکنان مصدومم از میادین طولانی‌مدت نشود.

 

وی همچنین در مورد آینده حرفه‌ای خود تأکید کرد: این درست است که گاهی اوقات در پاسخ‌های من تردیدهایی وجود دارد، اما تا زمانی که از این حرفه خسته نشوم، به کارم ادامه خواهم داد. من از بودن در رئال مادرید حس خوبی دارم و همیشه برای ماندن در این تیم خواهم جنگید. اگر قرار هم باشد از رئال بروم، قبلش به شما (خبرنگاران) خواهم گفت!

 

زیدان همچنین در تمجید از هافبک جوان خود که در چند بازی اخیر عملکرد خوبی داشته، خاطرنشان کرد: آسنسیو بازیکن مهمی برای رئال مادرید است، کسی که می‌تواند تفاوت را رقم بزند، درست مثل بیشتر هم‌تیمی‌هایش. مارکو تنها ۲۲ سال سن دارد و هنوز به دوران اوج خود نرسیده است. او هنوز جای پیشرفت زیادی دارد و امیدوارم او همین روند رو به رشد را در پیش بگیرد.

 

رئال مادرید در صورت پیروزی مقابل لگانس می‌تواند با یک پله صعود به رده سوم جدول رده‌بندی لالیگا برسد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------