بیل در تابستان رئال مادرید را ترک می‌کند



اخبار,اخبار ورزشی,گرت بیل

نشریه معتبر اسپانیایی مدعی شد باشگاه رئال مادرید با فروش تابستانی گرت بیل مخالفتی ندارد و قصد دارد با نظرات مدیر برنامه‌های او کنار بیاید.

به گزارش ایلنا، نشریه اسپانیایی مارکا خبر داد با اینکه گرت بیل با رهایی از مصدومیت جایگاه نسبی در ترکیب رئال مادرید دارد و به ادامه فصل به همراه کهکشانی‌ها امیدوار است، این تیم را در پایان فصل ترک می‌کند.

 

بیل با وجود مصدومیت‌هایی که داشته به مارکو آسنسیو اجازه داده تا در ترکیب شکوفا شود و در موقعیتی قرار ندارد که با او مبارزه کند؛ آسنسیو جوان در هر بازی به تعویض طلایی زیدان تبدیل می‌شود و در روند نتیجه گیری بسیار موثر است با در نظر گرفتن اینکه کمتر دچار مصدومیت شده است.

 

مارکا گفته زمانی که بیل از تاتنهام به رئال پیوست انتظار می‌رفت به نیمار رئال تبدیل شود در کنار اینکه به کریستیانو رونالدو کمک کند و ستاره باشگاه باشد. در واقع لوس بلانکوس به این فکر می‌کند که او در حد و اندازه‌ای که انتظار می‌رفت ظاهر نشده است. علاوه بر این در رئال مادرید هیچ کس ملی پوش ولزی را به عنوان یک کاندیدای توپ طلا نمی‌بیند.

 

انتقال تابستانی

بیل با وجود ۲۵ مصدومیتی که داشته در مجموع ۷۸ بازی برای رئال به میدان رفته و باشگاه با این وجود مشکلی برای خروج او در تابستان نخواهد داشت. مدیر برنامه‌های او رقمی همانند انتقال نیمار از بارسلونا به پاری سن ژرمن را در ذهن دارد. منچستریونایتد جدی ترین مشتری او در بازار است و باید دید در نهایت چه اتفاقی برای این ستاره ولزی رقم می‌خورد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------