معاون ورزشی باشگاه استقلال: حق پخش پرداخت نشود باشگاه‌ها جریمه می‌شوند



اخبار,اخبار ورزشی,هواداران استقلال

معاون ورزشی باشگاه استقلال گفت: همچنان امیدوار هستیم تا سازمان صدا و سیما حق پخش را پرداخت کند تا بسیاری از مشکلات فوتبال حل شود.

به گزارش مهر، پندار توفیقی پس از جلسه مدیران باشگاه‌ها در سازمان لیگ در مورد حق پخش گفت: ان‌شاءالله مشخص شود که حق و حقوق باشگاه‌ها از طریق صداوسیما به خاطر حق پخش تلوزیونی پرداخت شود. با توجه به زیرساخت‌های کشور و اینکه امکان پخش دیدارها از راه‌های دیگر وجود دارد، صداوسیما مجبور به قبول این موضوع است. ضمن اینکه این مسئله الزامات AFC و فیفا است و باید در صورت‌های مالی باشگاه‌ها مبلغ درآمدی از حق پخش تلویزیونی مشخص شود. اگر این مبلغ مشخص نشود ممکن است در سال‌های بعد با محرومیت باشگاه‌ها روبرو شویم.

 

وی در خصوص شرکت ایران نوین خاطر نشان ساخت: کارگروهی دو سال پیش درباره ایران‌نوین تشکیل شد که آن کارگروه خسارت قرارداد را با شرکت ایران‌نوین محاسبه کرده و قرار است جزئیات آن به باشگاه‌ها اعلام شود.

 

معاون ورشی استقلال در خصوص آخرین وضعیت پادوانی بیان داشت: عمل پادوانی در اهواز انجام شد و الان وضعیتش طوری است که از طریق اورژانس هوایی می‌توانیم  او را به تهران منتقل کنیم. تا آخر فصل که چیزی باقی نمانده است و لذا پادوانی قطعا این فصل را تا پایان از دست داده است.

 

توفیقی در خصوص قائدی تصریح کرد: قائدی هم نهایتا هفته آینده به تهران منتقل می‌شود. اما از آنجایی که من آدم حقوقی نیستم از احضار او به دادسرا سر در نمی آورم.

 

وی در خصوص آخرین شرایط آبی پوشان پیش از دربی گفت: شرایط خوب است. شما بازی‌های قبلی ما را دیدید. ان‌شاءالله بازی خوبی را می‌بینیم.

 

معاون ورزشی باشگاه استقلال در خاتمه بیان داشت: برنامه حضور اینفانتینو رئیس فیفا در تهران کم‌تر از ۲۴ ساعت است که کاملا برنامه‌ریزی شده است. یکسری از فعالیت‌ها در جامعه فوتبال تعیین تکلیف شده و غرامت‌ها را باید فدراسیون فوتبال پیگیری کند. اینفانتینو نمی‌تواند برنامه‌ای مازاد از برنامه مدنظرش داشته باشد. او پنج‌شنبه صبح یک جلسه‌ با تمام باشگاه‌ها دارد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------