بولت در اولدترافورد کاپیتان منتخب ستارگان می‌شود



اخبار,اخبار ورزشی,بولت

سریع‌ترین مرد جهان به عنوان کاپیتان منتخب ستارگان جهان در اولدترافورد بازی می‌کند.

به گزارش ایسنا و به نقل از آس، یوسین بولت بالاخره به آرزویش یعنی بازی در ورزشگاه اولدترافورد می‌رسد. این در حالی است که هنوز به عنوان یک بازیکن حرفه‌ای به میادین نرفته است. امروز (سه‌شنبه) سریع‌ترین مرد جهان از طریق شبکه‌های اجتماعی اعلام کرد به عنوان کاپیتان در تیم منتخب ستارگان جهان برای بازی دوستانه مقابل یک تیم انگلیسی به میدان خواهد کرد. این دیدار به منظور کمک به یونیسف انجام می‌شود و کاپیتان تیم انگلیسی رابی ویلیامز خواهد بود.

 

دیدار دوستانه دهم ژوئن در حضور افراد مشهور و ستارگان سابق فوتبال در ورزشگاه منچستریونایتد برگزار خواهد شد. آن‌ها قول دادند نمایش فوق‌العاده‌ای ارائه دهند تا به نماینده یونیسف در انگلیس کمک کنند. بلیت این دیدار که ۱۰ تا ۱۵ پوند ارزش دارد از طریق سایت باشگاه یونایتد قابل خرید است.

 

بولت در اظهاراتش با سایت یونایتد اشتیاق خود را برای بازی در تئاتر رویاها نشان داد و گفت: رویای من این است که فوتبالیست حرفه‌ای شوم و از این طریق می‌توانم در اولدترافورد در ژوئن به میدان بروم. بازی کردن در کنار ستارگان فوتبال اهمیت زیادی دارد.

 

سریعترین مرد جهان پیش از این با حضور در تمرین‌های تیم‌های اروپایی توانایی‌اش را در بازی فوتبال نشان داده است. او در تمرین‌های دورتموند حاضر شد و در آنجا اعلام کرد دوست دارد فوتبال بازی کند و منچستریونایتد باشگاه محبوبش است. با این حال در نهایت با باشگاه ماملودی ساندونز قرارداد امضا کرد و قرار است به عنوان یک فوتبالیست حرفه‌ای در لیگ یک آفریقای جنوبی به میدان برود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------