تابش: رییس‌جمهور برای حل مشکلات فدراسیون کشتی چاره‌جویی کند



اخبار,اخبار ورزشی,محمدرضا تابش

رییس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی از رییس‌جمهور، وزیر ورزش، دبیر شورای عالی امنیت ملی و در راس همه مقام معظم رهبری درخواست کرد تا با تدبیر حکیمانه خود نسبت به رفع موانع فراروی کشتی‌گیران چاره‌جویی کنند.

محمدرضا تابش در گفت‌و‌گو با ایسنا، استعفای رسول خادم و اعضای شوراهای فنی کشتی فرنگی و آزاد فدراسیون کشتی را بهت‌آور توصیف کرد و گفت: نباید بگذاریم عرصه بر یک قهرمان نام‌آور المپیک و جهانی آن‌ قدر تنگ شود که راهکار را در استعفا ببیند.

 

وی افزود: از رسول خادم و مربیان و کادر فنی فدراسیون کشتی می‌خواهیم خویشتن‌داری کنند و برای حل مشکلات صبور باشند.

 

نماینده مردم اردکان در مجلس ادامه داد: همه مسوولین امر باید به کمک کشتی که ورزش ملی و مدال‌آور ما در سطح جهانی است بشتابند و موانع و مشکلات را از سر راه کشتی ایران و فدراسیون کشتی بردارند؛ به ویژه این که بارها پرچم ایران به واسطه رشادت‌ها و قهرمانی کشتی‌گیران عزیزمان به اهتزاز درآمده و اشک شوق میلیون‌ها ایرانی وطن‌پرست را جاری کرده است.

 

تابش همچنین گفت: از رییس‌جمهور محترم، وزیر ورزش، دبیر شورای عالی امنیت ملی و در راس همه مقام معظم رهبری درخواست دارم تا با تدبیر حکیمانه خود نسبت به رفع موانع فراروی کشتی‌گیران ما چاره‌جویی کنند.

 

وی اضافه کرد: قاطبه نمایندگان و فراکسیون ورزش مجلس نسبت به این موضوع حساس هستند و با جدیت مساله را تا نیل به مقصود پیگیری خواهند کرد.

 

رییس فراکسیون ورزش مجلس در پایان تصریح کرد: نباید میدان را در یک ورزش ملی که با نام ایران در سطح جهان عجین شده خالی کنیم که سود آن تنها نصیب بدخواهان این ملت خواهد شد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------