حامد حدادی: از کودکی استقلالی هستم



اخبار,اخبار ورزشی,حامد حدادی

ملی‌پوش بلندقامت تیم ملی بسکتبال که برای تماشای دیدار نیمه نهایی لیگ برتر به خانه والیبال آمده بود، با اشاره به داربی پیش روی پایتخت گفت: دوست دارم استقلال پیروز شهرآورد شود.

به گزارش ایسنا، حامد حدادی که برای تماشای بازی تیم‌های پیکان و بانک سرمایه از مرحله نیمه نهایی لیگ برتر والیبال به خانه والیبال آمده بود در پایان بازی در جمع خبرنگاران درباره حضورش در سالن گفت: بازیکنان والیبال از جمله سعید معروف، شهرام محمودی و محمد موسوی از دوستان نزدیک من هستند اما برای تماشای این بازی با محمد موسوی هماهنگ کرده بودم و از او پرسیدم که بازی ساعت چند است.

 

او ادامه داد: موسوی برای تماشای دیدار تیم ملی بسکتبال دو روز پیش به سالن آمده بود و بازی ما را از نزدیک تماشا کرد. من هم خواستم جبران کنم و به همین دلیل به خانه والیبال آمدم.

 

بازیکن بلند قامت تیم ملی بسکتبال درباره نظرش در مورد دیدار تیم‌های پیکان و بانک سرمایه اظهار کرد: خوشحالم که دیدار زیبایی را از نزدیک تماشا کردم. هر چند بانک سرمایه به فینال صعود کرد اما چیزی از ارزش‌های پیکان کم نمی شود. در ست چهارم بازی گره خورده بود و در لحظات آخر بانک سرمایه با تجربه بازیکنانش و کمی با چاشنی شانس توانست پیروز بازی شود.

 

ملی پوش بسکتبال اضافه کرد: در کل ورزش های توپ و تور برایم جاذبه دارند. همچنین در اکثر این رشته ها دوستان صمیمی دارم. من اخبار والیبال را دنبال می کنم و دوستان خوبی دارم که در سال‌های اخیر در این رشته موفقیت‌های چشمگیری را کسب کرده اند.

 

حامد حدادی در پایان درباره شهرآورد استقلال و پرسپولیس که پنج‌شنبه برگزار می شود و پیش بینی درباره این بازی گفت: هر دو تیم استقلال و پرسپولیس در حال حاضر بازی های خوبی را به نمایش می گذارند اما من از کودکی استقلالی بوده ام و هستم. پیش بینی می کنم با توجه به شرایطی که دو تیم دارند استقلال در دیدار فردا پرسپولیس را شکست دهد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------