شفر: به بازیکنانم تبریک می گویم/ پرسپولیس «بزن‌زیرش» بازی کرد!



اخبار,اخبار ورزشی,شفر

سرمربی تیم فوتبال استقلال با تاکید بر اینکه به بازیکنانم به خاطر پیروزی برابر پرسپولیس تبریک می گویم گفت: تیم حریف در برخی دقایق با تاکتیک بزن‌زیرش بازی می کرد.

به گزارش مهر، وینفرد شفر در پایان دربی هشتاد و ششم گفت: خیلی خوشحالم. امروز در جلسه ای که قبل از بازی داشتیم ویدئویی از پادووانی داشتیم. او از بیمارستان برای همه تیم آرزوی موفقیت کرد. الان خوشحالم که بردیم.

 

سرمربی تیم فوتبال استقلال ادامه داد: این بازی برای بازیکنان ما خیلی مهم بود. به تیمم تبریک می گویم. سخت تلاش کردیم و خیلی خوشحالم بردیم. قبل از بازی و بین دو نیمه عشق به فوتبال در بازیکنانم مشخص بود. پرسپولیس تیم خیلی خوبی است. خوب بود که آنها در نیمه اول بدون گادوین منشا بازی کردند.

 

وی ادامه داد: در برخی دقایق پرسپولیس با بازی «بزن زیررش» بازی می کرد و به ارسال های مستقیم روی آورد و فکر نمی کرد که ما سرزن های خوبی داریم. 

 

سرمربی تیم فوتبال استقلال در مورد حضور این تیم در لیگ قهرمانان آسیا گفت: من قبلا گفتم که بازی با العین برای ما خیلی مهم است اما همه پرسیدند چرا؟ بازیکنان امروز توان زیادی برای دیدار با پرسپولیس گذاشتند. ما نیاز به یک ریکاوری خوب داریم اما شاید تیم العین با تیم دومش بازی کرده باشد. برای همین بازی ما با العین سخت خواهد بود. 

 

شفر در پایان گفت: تشکر می کنم از همه هوادارانی که به ورزشگاه آمده بودند. هم هواداران استقلال و هم سایر هواداران که در ورزشگاه حضور داشتند. 

 

وی درباره استقلال تهران گفت: مهدی رحمتی روی زانویش مشکل داشت اما خوب بود. شاید اگر مصدومیتش ادامه پیدا کند باید با ویلچر بیاید و درون دروازه قرار بگیرد. نورافکن هم خیلی خوب جنگید. امروز علاقه و عشق و شخصیت تیمی باعث بردمان شد.

 

سرمربی تیم فوتبال استقلال به نقش امید ابراهیمی در پیروزی برابر پرسپولیس اشاره کرد و گفت: باید بگویم امید ابراهیمی بهترین بازیکن فوتبال ایران است. 

 

وی افزود: در نیمه اول خیلی خوب بازی کردیم اما خیلی موقعیت گل نداشتیم. ما باید بجنگیم. پرسپولیس خواست پاس های بلند و توپ های بلند متوالی بدهد. فرشید باقری خیلی خوب جلوی مدافعان بازی کرد و توپ ها را دریافت کرد. ما نگرانی و ترسی بابت بازی «بزن زیرش» که پرسپولیس انجام داد نداشتیم.

 

شفر در خصوص رویارویی با العین گفت: آنها را خیلی خوب می شناسم. بازی راحتی داشتند که استرس استقلال را در دربی تهران نداشتند. مشکل در آماده سازی پیش از فصل بود که خیلی خوب نبود. تمرینات اختصاصی با برخی بازیکنان انجام می دهیم. زیرساخت بدنسازی خوب نبود. مثلا علی قربانی که وارد زمین شد و آماده است تمرین بیشتری نسبت به وریا دارد. امیدوارم در بازی های بعدی بتوانم شرایط بازیکنان را یکسان کنم.

 

سرمربی آبی پوشان پایتخت درباره خواسته های فنی خود از بازیکنان استقلال اظهار داشت: هواداران آبی خیلی خوشحالند اما برد در دربی به هیچ وجه برای ما راضی کننده نیست. باید بیشتر از اینها موفقیت در آسیا کسب کنیم.

 

شفر در پاسخ به سوالی که از او بابت پاسکاری های بازیکنان انجام شد گفت: باید قدم به قدم پیش برویم. در نیمه اول خوب بودیم. مهاجم دوم در نیمه دوم جلو آمد اما نتوانست فشار را بالا نگه دارد. ولی در پایان یک بر صفر بردیم. برای ما خیلی خوب بود که پرسپولیس هیچ ایده ای نداشت و فقط ضربه بلند می زد. مهم نیست که ما چقدر در یک بازی پاس می دهیم اما مهم پاس آخر است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------