تحلیل سایت اسپانیایی از قدرت ایران؛ گرگ در لباس میش



اخبار,اخبار ورزشی,تیم ملی فوتبال ایران

یک سایت اسپانیایی در گزارشی تاکید کرد که شاگردان خولن لوپتگی نباید به هیچ‌وجه ایران را در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه دست کم بگیرند.

به گزارش ایلنا، سایت اسپانیایی «AGdeportes» نوشت: «تیم‌های پرتغال، ایران و مراکش نخستین رقبای اسپانیا در جام جهانی 2018 روسیه خواهند بود. خولن لوپتگی، سرمربی ماتادورها گروه B را سخت و دشوار توصیف کرده است. از زمانی که لوپتگی هدایت تیم ملی اسپانیا را بر عهده گرفته، تیم تحت ‌هدایت وی شکستی را متحمل نشده و 12 پیروزی و 4 تساوی کسب کرده است و در این مدت 52 گل زده‌اند و 10 گل دریافت کرده‌اند. اسپانیا با کسب 9 پیروزی از 10 بازی‌ خود در مرحله انتخابی جام جهانی 2018 با اعتماد به نفس بالایی به روسیه پا خواهد گذاشت. اسپانیا در جام جهانی باید با سه رقیبی بازی کند که تمام تلاش خود مقابل این تیم را به کار خواهند بست. پرتغال، ایران و مراکش نخستین موانعی هستند که اسپانیا باید بر آنها غلبه کند تا راه رسیدن مجدد به تاج و تخت فوتبال را هموار کند.»

 

این سایت اسپانیایی در مورد رویارویی شاگردان لوپتگی با مردان کارلوس کی‌روش با تیتری با عنوان ایران، گرگی در لباس میش نوشت: «تیم‌های آسیایی در نگاه اول سیندرلاهای گروه خود هستند. معمولاً خبر آنچنانی از فوتبال ایران در رسانه‌های اروپایی دیده نمی‌شود و بیشتر مردم سطح کیفی تیم ملی ایران را به رسمیت نمی‌شناسند. نگاهی اجمالی به عملکرد تیم ملی ایران در مرحله انتخابی جام جهانی 2018 و خصوصیات بازی آنها ما را به این یقین می‌رساند که ما با تیمی ملاقات خواهیم کرد که آنطور که فکر می‌کنیم، ضعیف نیست.»

 

در ادامه این گزارش آمده است: « ایران در رده‌بندی فیفا در مکان سی‌ودوم جهان جای دارد. آنها نخستین تیم آسیایی بودند که پس از تکمیل کار بی‌نقص خود در مرحله انتخابی جام جهانی 2018، صندلی خود را در پرواز روسیه رزرو کردند. تیم ملی ایران در 10 بازی مرحله انتخابی 6 پیروزی و 4 تساوی کسب کرد و 1152 دقیقه دروازه‌اش را بسته نگه داشت. کارلوس کی‌روش هم برای سومین بار متوالی در رقابت‌های جام جهانی حضور پیدا خواهد کرد و در رأس تیمی است که قدرتش بستن فضاها بر روی حریف و استفاده از کوچکترین اشتباه برای ترتیب ضدحملات و تخریب فضاهایی است که حریف در اختیارشان قرار می‌دهد. ستاره تیم ملی ایران هم سردار آزمون، مهاجم تیم روبین کازان است.»

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------