فیروز کریمی: آنهایی که صدای ما را می شنوند حق پخش را بدهند



اخبار,اخبار ورزشی,فیروز کریمی

سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز می گوید که حق پخش باید به باشگاه ها داده شود.

به گزارش ایسنا، فیروز کریمی در نشست خبری بعد از بازی با سپاهان گفت: الان همه تیم ها در نهایت مشکلات هستند و از پخش زنده بازی‌ها، ریالی به هیچ باشگاهی نمی‌رسد. آنهایی که صحبت ما را می‌شنوند حق پخش را بدهند. همه جای دنیا یکی از اصلی ترین منابع درآمد تیم‌ها حق پخش است. هر ورزشگاهی که من رفتم تبلیغات برای باشگاه‌ها است اما چیزی به باشگاه‌ها نمی‌رسد.

 

او ادامه داد: بازی خوبی بود. شرایط سپاهان به مطلوب نزدیک می‌شود. این تیم فوتبال خوبی بازی کرد. پس از گل زودهنگام تلاش کردیم نتیجه را مشخص کنیم و به میزانی که تغییر تاکتیک دادیم سپاهان هم همین کار را انجام داد. در نیمه دوم هم ما موقعیت گل داشتیم هم سپاهان. در کل به سپاهان تبریک می‌گویم. سپاهان تیم قابل احترامی است و این فصل شرایطش اینگونه شده است. امیدوارم به جایگاهی که لیاقتش را دارد برسد.

 

ریمی اضافه کرد: ما برای تمرینات تیم‌مان و استراتژی تیم به جدول نگاه نمی کنیم. ما باید جلوی همه تیم‌ها مردانه بازی کنیم. مطمئن باشید تیم را از این حالت نتیجه نگرفتن خارج می کنیم. در هفته‌های گذشته چند بازی کلیدی مان را نداشتیم. امروز هم یک لشکر غایب داشتیم. دیدید که در بازی امروز بازیکنان جوان ما با انگیزه بازی می‌کردند. بازی قبلی همه بازیکنان با تجربه ما حضور داشتند. اما چه اتفاقی افتاد؟ ما تعدادی جوان را در بازی گذاشتیم که به راحتی در مقابل یک تیم خوب با انگیزه بازی کردند.

 

سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد همچنین اظهار کرد: ما در این بازی دو تعویض اجباری داشتیم. با بضاعت مان بازی قابل قبولی انجام دادیم.

 

کریمی درباره استقبال هواداران سپاهان در فرودگاه هم بیان کرد: ما در شهر اصفهان در گذشته کار کردیم و سعی کردیم خدمت کنیم. بازی قبلی سپاهانی‌ها پیش ما آمدند. روز قبل نیز به من زنگ زدند و گفتند اگر نیازی دارید به ما بگویید. این به خاطر روحیه پلوانی آنها است. مردم اصفهان هم مردم قدرشناسی هستند. برای سپاهان، هواداران ذوب آهن به ورزشگاه می آیند و برای ذوب آهن نیز طرفداران سپاهانی به ورزشگاه می آیند. این از منش پهلوانی مردم اصفهان است. آنها از ما قدردانی کردند ما هم همین کار را خواهیم کرد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------