آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

رئال مادرید منچسترسیتی را حذف کرد/ صعود بایرن مونیخ به نیمه نهایی

تیم های فوتبال رئال مادرید و بایرن مونیخ با برتری برابر حریفان خود راهی مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا شدند. به گزارش…

دایی: اول خودمان باید به فوتبالمان کمک کنیم بعد اینفانتینو



اخبار,اخبار ورزشی,علی دایی

سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: به نظرم اولین فردی که می‌تواند به فوتبالمان کمک کند خودمان هستیم بعد اینفانتینو.

به گزارش فارس، علی دایی بعد از پیروزی ۲ بر صفر مقابل فولاد خوزستان گفت: اگر دوربین‌های تلویزیونی باشد من صحبت نمی‌کنم! فقط با خبرگزاری‌ها و روزنامه‌ها صحبت می‌کنم دوربین‌ها نباید از من تصویری بگیرند.( اکنون همه منتظرند تا دوربین‌های تلویزیونی از نشست خبری بیرون بیایند.) او از دوربین‌های تلویزیونی خواست که تصویری نگیرند و یکی از تصویر برداران را از سالن بیرون کرد.

 

وی ادامه داد: بازی سختی بود نیمه اول متاسفانه اصلا خوب نبودیم اما در نیمه دوم با تغییرات خوب در تیم به پیروزی رسیدیم و شایسته برد بودیم و این برد ما را به آینده امیدوار کرد. انشالله بتوانیم بعد از سال‌ها برای سایپا سهمیه بگیریم.

 

دایی در مورد بی دقتی مهاجمان تیمش گفت: این مساله ای طبیعی است مسایلی که یک هفته رویشان کار می‌کنید و بیشتر گوشزد می‌کنید به آنها می‌گوییم که چه کنند و بازیکنان برعکسش را عمل می‌کنند مجبوریم که با داد و فریاد برگردانیم. اگر داد و فریاد با بی احترامی نباشد مشکلی ندارد. سر بازیکنان خودم داد می‌زدم و کاری با داور نداشتم.

 

دایی در مورد حق پخش تلویزیونی و تأکید رئیس فیفا بر پرداخت حق پخش به فوتبال ایران، گفت: حق پخش تلویزیونی مسأله مهمی است که در همه دنیا پرداخت می‌شود و از نظر اقتصادی به باشگاه‌ها کمک می‌کند. شما ببینید  اکنون همه باشگاه‌های ما در تأمین بودجه‌شان مشکل دارند و به بازیکن و مربی بدهکار هستند. پرداخت حق پخش تلویزیونی چیز خاصی برای تلویزیون نیست و راحت می‌تواند با پرداخت حق پخش به باشگاه‌های ما کمک کند که در آن صورت شاهد لیگ فوتبال بهتری در کشورمان خواهیم بود.

 

وی در مورد حضور اینفانتینیو در ایران و اینکه او می‌تواند به فوتبال ما کمک کند یا نه، اظهار داشت: به نظرم اولین فردی که می‌تواند به فوتبالمان کمک کند خودمان هستیم. خودمان باید به فوتبالمان کمک کنیم. حضور اینفانتینیو از نظر خیلی از مسائل مثل برنامه‌ریزی بر روی تیم‌های پایه به سود فوتبال ما باشد اما باید خودمان به خودمان کمک کنیم یا حداقل برای همدیگر نزنیم اگر کمک هم نمی‌کنیم عیبی ندارد در این صورت همه چیز درست می‌شود.

 

دایی در مورد بازی مهم با پرسپولیس اظهار داشت: ما سال بعد با پرسپولیس بازی داریم و بگذارید همان سال آینده در موردش صحبت می‌کنیم.

 

سرمربی سایپا در مورد اینکه از عملکرد آرمان رمضانی رضایت دارد، گفت: مطمئناً من از همه بازیکنانم راضی هستم، آرمان هم می‌تواند یکی از بهترین‌های فوتبال ما شود، خودش هم بسیار علاقه‌مند است. تا الان درست کار نمی‌کرده اما اکنون خودش علاقه‌مند است و از زمانی که به تیم ما آمده به سایپا خیلی کمک کرده است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------