سیمئونه: هیچ روشی برای کنترل مسی وجود ندارد



اخبار,اخبار ورزشی,سیمئونه

سرمربی اتلتیکو مادرید معتقد است هیچ روشی برای مهار مهاجم بارسلونا وجود ندارد.

به گزارش ایسنا و به نقل از آس، اتلتیکو مادرید یک‌شنبه در هفته بیست و هفتم لالیگا به مصاف بارسلونا می‌رود. دیگو پابلو سیمئونه در نشست خبری پیش از بازی گفت: دیدار مهمی است. برابر تیمی بازی خواهیم کرد که با حضور ارنستو والورده توانست به مشکلات بارسلونا با خروج نیمار پایان دهد و با یک ترکیب جدید (۲-۴-۴) نتایج فوق‌العاده‌ای در این فصل کسب کند. به همین خاطر نتیجه این دیدار به جزئیات، بستگی زیادی دارد.

 

سرمربی اتلتیکو مادرید در ادامه اظهار کرد: هدف ما این است که بهتر شویم و در همه رقابت‌هایی که حاضر هستیم آن را نشان دهیم. در حالی از لیگ قهرمانان و کوپا دل ری حذف شدیم هدف‌مان این است که جنگنده در دیگر رقابت‌ها ظاهر شویم.

 

سرمربی آرژانتینی در مورد شانس قهرمانی در لالیگا گفت: فتح لالیگا غیر ممکن نیست چون پیش از این چنین تجربه‌ای را داشتیم اما کار سختی پیش رو داریم. می‌خواهیم پنج هفته به پایان لالیگا، هنوز شانس قهرمانی داشته باشیم. اگر این اتفاق بیفتد، می‌توانیم به قهرمانی امید داشته باشیم.

 

سیمئونه در ادامه افزود: ۱۲ بازی باقی مانده است و برای فتح لالیگا تمام تلاش‌مان را خواهیم کرد. با این حال تیم‌های دیگری نیز هستند که برای سقوط نکردن تلاش می‌کنند. امتیازات دیدارهای پیش رو اهمیت زیادی دارند و در صورت کسب تک تک آن‌ها می‌توان در مسیر خوبی قرار گرفت.

 

سرمربی اتلتیکو مادرید در مورد لیونل مسی گفت: توقف مهاجم آرژانتینی سخت است اما در یک بازی اتفاقات زیادی رخ می‌دهد و ما می‌خواهیم بازی را به نحوی پیش ببریم که بتوانیم به حریف ضربه بزنیم.

 

او به تمجید از دیگو کاستا پرداخت و گفت: کاستا به تمام انتظارات‌مان پاسخ داد. او به تیم قدرت، هیجان و شادی داد. حضور او در خط حمله باعث شده است موقعیت‌های گل زیادی داشته باشیم.

 

دیدار پنج‌شنبه شب بارسلونا و لگانس با قضاوت جنجالی همراه بود و آبی اناری‌ها معتقد بودند داور نتیجه بازی را تعیین کرد (بازی یک بر یک به پایان رسید).

 

سرمربی آرژانتینی در این رابطه اظهار کرد: ما نمی‌توانیم این مسائل را کنترل کنیم. اشتباهات برای همه رخ می‌دهد و سرمربیان، داوران، کمک‌داوران اشتباه می‌کنند. امیدواریم فردا همه یک عصر خوبی داشته باشند.

 

سیمئونه در پایان به وضعیت آنتوان گریزمان اشاره کرد و گفت: او در شرایط عالی به سر می‌برد و تیم او را همراهی خواهد کرد تا به این روند ادامه دهد. گریزمان بازیکن فوق‌العاده‌ای است و می‌تواند به لیونل مسی و کریستیانو رونالدو نیز برسد. همه چیز به او بستگی دارد. تنها باید برای رسیدن به دو ستاره بارسلونا و رئال مادرید سطح خوب خود را حفظ کند چون مسی و رونالدو هرگز از گلزنی و فتح عناوین خسته نمی‌شوند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------