سیمئونه: اگر مسی برای اتلتیکو بازی می‌کرد، پیروز می‌شدیم



اخبار,اخبار ورزشی,سیمئونه

سرمربی اتلتیکومادرید معتقد است اگر مهاجم بارسلونا پیراهن روخی بلانکو را در این بازی بر تن می‌ کرد تیمش پیروز می‌شد.

به گزارش ایسنا به نقل از آس، اتلتیکومادرید یکشنبه شب در هفته بیست و هفتم لالیگا با یک گل مغلوب بارسلونا شد و اختلافش با تیم صدرنشین به هشت امتیاز رسید. دیگو پابلو سیمئونه پس از این دیدار گفت: مانند بازی رفت این دیدار نیز برابر بود. آن ها در نیمه اول بهتر بودند و ما در ادامه واکنش نشان دادیم، بازی کم و بیش برابر بود. تنها در دیدار رفت بازی به تساوی رسید اما در نوکمپ با حداقل اختلاف شکست خوردیم.

 

سرمربی اتلتیکومادرید در ادامه اظهار کرد: عملکرد تیم در نیمه اول مشکلی نداشت و تنها بازیکنان نزدیک و پیوسته بازی نمی کردند. باید بهتر با توپ کار می کردند اما در مجموع در ۴۵ دقیقه نخست عملکرد تیم خوب بود. ما تلاش کردیم و قوی تر شدیم.  در نیمه دوم خیلی خوب واکنش نشان دادیم اما نتوانستیم بازی را به تساوی برسانیم.  

 

سرمربی آرژانتینی درباره لیونل مسی گفت: او بازیکن متفاوتی است. اگر در چنین بازی مسی پیراهن اتلتیکو را بر تن می کرد ما پیروز می شدیم.

 

سیمئونه در مورد کم رنگ شدن شانس قهرمانی تیمش اظهار کرد: بعید به نظر می رسد بارسلونا در سه بازی شکست بخورد. با این حال فوتبال قابل پیش بینی نیست و تنها باید به بازی آینده فکر کرد. ما در ادامه نیز به رقابتمان ادامه خواهیم داد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------