AFC: کی‌روش ثروت تجاربش را با مربیان آسیایی به اشتراک گذاشت



اخبار,اخبار ورزشی,کارلوس کی روش

کارلوس کی‌روش در سمینار مربیان ملی کنفدراسیون فوتبال آسیا بر اهمیت آماده سازی تیمها به عنوان موضوعی کلیدی برای کسب موفقیت تیمها تاکید کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از  سایت رسمی فدراسیون فوتبال، سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در گزارشی درباره سمینار مربیان ملی فوتبال قاره با اشاره به سخنرانی کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی ایران در روز پایانی این همایش نوشت: "در سومین روز سمینار مربیان AFC زمانی که شرکت کنندگان این فرصت را پیدا کردند تا از بینش کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی جمهوری اسلامی ایران و از ثروت بی‌انتهای تجارب او از کار در تیم ملی پرتغال، رئال مادرید، منچستریونایتد و همینطور آماده سازی تیم ملی ایران برای حضور در جام جهانی 2018 آگاه شوند، در بالاترین درجه به پایان رسید.

 

کی روش با تاکید بر اهمیت برنامه ابتدایی و آماده سازی گفت: هیچ چیز مهمتر از آماده سازی نیست. فوتبال آسیا به رویارویی با چالشهای تازه و نیاز به راه حلهای اختصاصی فوتبال قاره، ادامه می دهد.

 

او که برای دومین بار پیاپی ایران را به جام جهانی رسانده و خود پس از حضور با پرتغال در جام جهانی 2010، سومین حضور پیاپی را در بزرگترین رقابتها پشت سر خواهد گذاشت، اضافه کرد: بازیکنان محور همه کارهایی که ما انجام می دهیم و همچنین این سمینار هستند. امیدوارم فرصتی برای سرمربیان فوتبال آسیا فراهم شود تا با صدایی رساتر و با یک رویکرد عملکرد کیفی بازیکنان را توسعه دهند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------