وضعیت مبهم حضور ایران در جام جهانی کشتی آزاد



اخبار,اخبار ورزشی,کشتی

در حالیکه زمان زیادی تا آغاز رقابتهای جام جهانی کشتی آزاد آمریکا باقی نمانده، تیم ایران همچنان در کش و قوس حضور یا انصراف از این پیکارهاست.

به گزارش مهر، بعد از اینکه اتحادیه جهانی کشتی با زمان پیشنهادی ایران برای میزبانی رقابتهای جام جهانی کشتی فرنگی موافقت نکرد و همچنان بر تعویق ۷ ماهه آن اصرار داشت. فدراسیون کشتی ایران از انصرف از حضور در رقابتهای جام جهانی کشتی آزاد در آمریکا خبر داد. البته این تصمیم به هیچ عنوان احساسی و تلافی جویانه نبود و فدراسیون کشتی صراحتا اعلام کرد تغییر زمان برگزاری جام جهانی کشتی فرنگی به سود مدعیان اروپایی و به ضرر اجرای برنامه های مدون کشتی ایران است.

 

اما به رغم انصراف فدراسیون کشتی از حضور در جام جهانی کشتی آزاد، باز هم گفته شد متولیان امر در حال بررسی شرایط هستند تا در صورت امکان در این مسابقات حضور یابند. ابراهیم جوادی یکی از اعضای شورای فنی تیم های ملی کشتی آزاد نیز در گفتگو با خبرنگار مهر اعلام کرد انصراف ایران قطعی نیست و ممکن است تیمی مدعی و آماده راهی آمریکا شود. حتی اعضای کادر فنی تیم ملی و برخی آزادکاران اردونشین هم باره از حضور در این رقابتها سخن گفتند و همچنان در حال آماده سازی برای حضور در جام جهانی آمریکا هستند.

 

در این بین استعفای رسول خادم از ریاست فدراسیون کشتی، برخی معادلات را بر هم زد و همان کورسوی امید برای حضور تیم ایران در جام جهانی کشتی آزاد هم رفته رفته رو به خاموشی رفت.

 

مسابقات جام جهانی کشتی آزاد ۲۰۱۸  آمریکا طی روزهای ۱۸ و ۱۹ فروردین سال ۹۷  به میزبانی شهر آیووا سیتی برگزار خواهد شد و این در حالیست که هنوز مشخص نیست تیم ایران در این رقابتها شرکت می کند یا خیر؟

 

جالب تر آنکه اتحادیه جهانی کشتی هم بدون توجه به اعلام انصراف ایران در جام جهانی، نام کشورمان را در مراسم قرعه کشی این رقابت ها خط نزد و ایران با تیم های آمریکا، گرجستان و ژاپن همگروه شد!

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------