آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

واکنش مایلی‌کهن بعد از دادگاه تجدیدنظر قلعه‌نویی: چطور به او می‌گویند ژنرال خوشش می‌آید، حالا من هم گفتم «گروهبان قندلی»، اشکالی دارد؟

مربی پیشین تیم ملی فوتبال گفت: رای دادگاه تجدیدنظر هر چیزی باشد، احترام می‌گذارم. هیچ وقت از تیم ملی در زمانی که در کوران…

خطر بزرگ برای فوتبال ایران در آستانه بازی استقلال و العین



اخبار,اخبار ورزشی,دیدار استقلال و العین

استقلال باید در ورزشگاه آزادی از العین امارات میزبانی کند.

به گزارش ایلنا، تیمهای استقلال تهران و العین امارات در چارچوب هفته چهارم مرحله گروهی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا روز دوشنبه باید در ورزشگاه آزادی مقابل هم قرار بگیرند.

 

این دیدار در حالی به انجام می رسد که اماراتی ها مانند عربستانی ها می خواستند بازی هایشان با نمایندگان ایران در زمین بی طرف برگزار شود که فعلا موفق نشدند چنین کاری را عملی کنند. با این حال امروز توئیتر عربی لیگ قهرمانان آسیا پیگام باشگاه استقلال به هوادارانش مبنی بر عدم پرتاب مواد محترقه به زمین را در استانه چهارشنبه سوری، کار کرد تا نشان دهند روی این مساله حساس هستند.

 

بدون تردید اماراتی ها منتظر کوچکترین نکته ای هستند تا برای فوتبال ایران مشکل ایجاد کنند و با توجه به عدم قدرت ایران در AFC ممکن است یک اشتباه کوچک داستان بازی بی طرف مقابل عربستانی ها را در برابر امارات هم شاهد باشیم. پس باید بسیار مراقب بود تا در شب قبل از چهارشنبه سوری از چنین اقداماتی جلوگیری به عمل بیاید.

اخبار,اخبار ورزشی,دیدار استقلال و العین

 

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------