زیدان: رونالدو به یک کهکشان دیگر تعلق دارد



اخبار,اخبار ورزشی,زیدان و رونالدو

سرمربی رئال مادرید معتقد است مهاجم پرتغالی تیمش برای کهکشان دیگری است.

به گزارش ایسنا به نقل از آس،‌ رئال مادرید شنبه بعد از ظهر در هفته بیست و هشتم لالیگا توانست با گل‌های رونالدو ۲ بر یک ایبار را شکست دهد. زین‌الدین زیدان پس از بازی گفت: از دقیقه یک تا پایان بازی آزار دیدیم. بازی خیلی خوبی از لحاظ تاکتیکی انجام ندادیم ولی توانستیم پیروز شویم به همین خاطر خوشحال هستیم. ایبار بهتر از ما بود. آن‌ها بازی خیلی خوبی را به نمایش گذاشتند به خصوص در نیمه اول. می‌دانستیم کار سختی در این ورزشگاه خواهیم داشت. این تیم تنها دو امتیاز با رقابت‌های اروپایی فاصله دارد. حریف کاملا ما را به دردسر انداخت.

 

سرمربی رئال مادرید در ادامه اظهار کرد: نمی‌توانم بگویم نتیجه عادلانه بود ولی از کسب پیروزی خوشحال هستیم. ایبار در خانه، حریفانش را تحت فشار قرار می‌دهد و آن‌ها را به دردسر می‌اندازد.

 

سرمربی فرانسوی همچنین به تمجید از رونالدو پرداخت و گفت: رونالدو برای من از یک کهکشان دیگر است. عملکردش مثبت بود. او می‌داند چگونه گلزنی کند. زمانی که دبل می‌کند، خواهان گل سوم نیز هست. او بازیکن متفاوت و خاصی است. آمار نیز چنین چیزی را نشان می‌دهد. رونالدو می‌تواند از موقعیت‌های محدود نیز بهره کامل را ببرد.

 

زیدان در ادامه به عملکرد لوکا مودریچ اشاره کرد و گفت: او ۲۰ روز از میادین دور بود و امروز بازی خوبی به نمایش گذاشت. مودریچ بازیکن خیلی مهمی است. نمی‌خواستم در تمام دقایق در این دیدار حضور داشته باشد ولی این اتفاق افتاد.

 

سرمربی مادرید در مورد شانس قهرمانی تیمش در لالیگا اظهار کرد: تا پایان فصل همه چیز ممکن است. این قضیه تنها برای ما نیست. تیم‌های دیگر نیز شانس دارند. به این روند ادامه خواهیم داد. از همه مهم‌تر کسب امتیاز است. اگر می‌خواهیم کاری انجام دهیم باید همه بازی‌ها را با پیروزی پشت سر بگذاریم. اکنون باید استراحت کنیم و سپس خود را برای بازی با خیرونا آماده کنیم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------