توقف استقلال برابر العین/ انتقام ‌آبی پوشان نافرجام ماند



اخبار,اخبار ورزشی,دیدار استقلال و العین

تیم فوتبال استقلال که از سه بازی دور رفت مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا صاحب دو تساوی و یک پیروزی شده بود در چهارمین دیدار برابر العین امارات متوقف شد.

به گزارش مهر، دیدار تیم های فوتبال استقلال و العین در مرحله مقدماتی گروه چهارم لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۱۹ امروز دوشنبه در ورزشگاه مملو از تماشاگر آزادی آغاز شد که این دیدار با تساوی یک به یک به پایان رسید. مامه تیام(۴۲ - پنالتی) برای استقلال و تسوکاسا شیوتانی(۷۸) برای العین گل زدند.

 

بازی با حملات استقلال آغاز شد و شاگردان شفر با حمایت تماشاگران پرشور خود سعی در باز کردن دروازه العین داشتند اما حملات  این تیم آنقدر زهردار نبود که بتواند دروازه مهمام اماراتی را با خطر جدی مواجه کند. 

 

در دقیقه ۲۴ تیم العین صاحب بهترین فرصت خود شد که ضربه مهاجم این تیم با یک شوت راه دور توسط حسینی دفع شد که توپ پس از برخورد به تیر افقی دروازه راهی کرنر شد. 

 

در دقایق پایانی نیمه اول استقلال با حفظ توپ سعی در نزدیک شدن به دروازه العین را داشت که در دقیقه ۳۹ فرشید اسماعیلی با حرکت به سمت محوطه جریمه حریف از داور هنگ کنگی یک ضربه پنالتی گرفت. هر چند العینی ها اعتقاد داشتند این ضربه پنالتی نبوده  است اما بالاخره در دقیقه ۴۱ مامه تیام این ضربه را به گل تبدیل کرد.

 

داور در حالی برای استقلال یک پنالتی مشکوک گرفت که آبی های ایران در بازی رفت قربانی قضاوت بد و ناعادلانه داور مالزیایی شدند و با دو پنالتی اشتباهی که داور برای العین گرفت پیروزی را با تساوی عوض کردند. 

 

دقایق ابتدایی نیمه دوم را تیم العین با حفظ توپ آغاز کرد و استقلال عقب نشینی کرد تا از تنها گلش محافظت کند. در دقیقه ۵۱ برگ با شوتی محکم دروازه استقلال را تهدید کرد که ضربه او را حسینی مهار کرد. 

 

درحالی که العین تیم برتر نیمه دوم بود استقلال در دو ضد حمله صاحب موقعیت های خوبی شد که نتوانست از آنها استفاده کند. در دقایق ۵۵ و ۶۴ داریوش شجاعیان دوبار این فرصت را داشت که تعداد گل های استقلال را بیشتر کند اما ضربات او آنقدر محکم و زهردار نبود که دروازه حریف را تهدید کند. 

 

العین که در نیمه دوم بهتر از میزبانش بازی می کرد در دقیقه ۷۸ مزد برتری اش را گرفت و تسوکاسا شیوتانی با ضربه ای دقیق دروازه حسینی را باز کرد تا همه چیز از نو آغاز شود. 

 

درحالی که استقلال می توانست با حمایت هوادارانش در دقایق پایانی فشار زیادی را روی دروازه العین ایجاد کند تا به گل برتری برسد، این تیم با بازیکنان کم تعدادی در حمله شرکت می کرد.

 

در دقیقه ۹۰ علی قربانی صاحب بهترین موقعیت استقلال در نیمه دوم شد تا یک پیروزی شیرین را برای آبی های ایران به ارمغان بیاورد اما ضربه این بازیکن از داخل محوطه جریمه را دروازه بان العین دفع کرد.

 

استقلال در سه بازی گذشته توانسته بود به یک پیروزی برابر الهلال و دو تساوی برابر الریان و العین دست پیدا کند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------