کی روش: دروغ‌ها و تهمت‌های بزدلانه بس است/ تیم اول آسیا هستیم ولی شما راضی نیستید!



اخبار,اخبار ورزشی,کارلوس کی روش

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با تاکید بر اینکه تیمش برابر سیرالئون بازی تدارکاتی خوبی را برگزار کرده، گفت: حالا وقت آن رسیده که خودمان را به سطح بین المللی برسانیم.

به گزارش مهر، کارلوس کی روش پس از پیروزی چهار بر صفر امروز شنبه تیم ملی فوتبال ایران مقابل سیرالئون در سالن کنفرانس ورزشگاه آزادی تهران گفت: بازی تمرینی خوبی را پشت سرگذاشتیم. 

 

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران ضمن بیان جمله فوق افزود: بگذارید جملاتم را اینگونه آغاز کنم که بار دیگر با رفتار خوب بازیکنان روبرو شدم. با توجه به مشکلات زیادی که داریم اما بازیکنان نشان دادند آماده ارائه فوتبال خوب با سرعت بالا هستند.

 

کی روش ادامه داد: در درجه دوم باید تشکر گرمی از فوتبال سیرالئون داشته باشم. چونکه سفر بسیار طولانی داشتند. تنها در شش روز این سفر طولانی را داشتند که در فاصله اندکی که ما داشتیم به تهران آمدند که من از آنها ممنونم. همچنین از طرف فدراسیون هم باید بگویم. کادر فدراسیون که قهرنانانی هستند که دیده نمی شوند. بدون زحمات آنها امکان اینکه بازی را در طول شش روز برگزار کنیم ممکن نبود. 

 

کی روش درباره انتقادات از برگزاری این بازی و دیدار با تیم ضعیف سیرالئون گفت: طبق معمول خیلی ها صحبت های خودشان را انجام می دهند اما ما راهمان را ادامه می‌دهیم.

 

وی در پاسخ به این سوال که آیا از سطح فنی سیرالئون راضی بوده و خطر بیماری ابولا که در آن کشور وجود دارد ایجاد نگرانی نکرده است اظهار داشت: درباره بیماری که گفتید باید بگویم اینطور نیست. برای هر تصمییمی که می گیریم بررسی لازم را انجام می دهیم. اینگونه نیست که بگوییم بقیه گمراه هستند و ما فقط می دانیم. درباره بازی هم باید بگویم بدون شک خوشحالم از بازی تمرینی که انجام دادیم. قدم بعدی که پیش رو داریم رسیدن به سطح بالای بین المللی است. اگر می خواهیم به سطح حرفه ای برسیم باید تمرینات اینچنینی زیادی را انجام دهیم.

 

کی روش ادامه داد: ما نمی توانیم همیشه توقع داشته باشیم که آنطور که دوست داریم رقبا را بچینیم. اگر اینطور بود برزیل که ایران را سه بر صفر برد نباید با ما بازی می‌کرد چون ما ضعیف هستیم. من ازاصحاب رسانه می خواهم مقابل دوگانه گرایی و دروغ ها بایستند.

 

وی بار دیگر روی صحبت هایش برای اعلام رضایت از این بازی تاکید کرد و گفت: مدتها قبل برای این بازی برنامه ریزی ها داشتیم. با بیست کشور مکاتبه داشتیم. سیرالئون می خواست پیشرفت کند و ما هم می خواستیم درمسیر آماده سازی قرار بگیریم. برنامه های مدون و دقیقی داریم و هر روز سعی می کنیم روز به روز پیشرفت باشیم و شما باید از ما راضی باشید.

 

وی ادامه داد: اینگونه به نظر می آید که وقتی به عنوان تیم دوم به جام جهانی رسیدیم و چهار پنج سال است نمی بازیم و تیم اول آسیا هستیم شما خوشحال نیستید. واقعیت این است در چند ماه گذشته زجرهای زیادی را بابت دروغ ها و تهمت های بزدلانه به ما زده شده است. تهدیدهایی که در موبایل های ما از طریق ایمیل ارسال شده است.

 

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران خاطرنشان کرد: دیگر چه توقعی از ما دارید. دیگر کافی است! باید کمی احترام بگذاریم و افتخار کنیم به جایگاهی که داریم. فراموش نکنیم کمتر از سه ماه دیگر تا جام جهانی باقی مانده است و ما هنوز درگیر جنگ های داخلی با دروغ ها و تهمت ها هستیم.

 

کی روش تصریح کرد: رفتار حرفه ای من را پس از هفت سال زیر سوال می‌برید و زحمات فدراسیون را زیر سوال می برید؟ دیگر دنبال چه موضوعی هستید. حداقل اجازه بدهید بازیکنان کار خودشان را کنند.

 

وی در خصوص برنامه آماده سازی تیم ملی ایران گفت: ۵۵ الی ۶۰ درصد ازبازیکنانم در خارج ازکشور بازی می کنند و مابقی درون ایران هستند. خودمان هم شگفت زده شدیم که با توجه به تغییر برنامه ای که در لیگ بلژیک به وجود آمد. پورعلی گنجی و طارمی هم از قطر کمی زودتر برگشتند. در حال حاضر بنده با ۳۵ بازیکن کار می کنم و در هر پستی، سه بازیکن داریم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------