آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

عاقبت حرکت جنجالی/ بازیکن پرسپولیس به کمیته انضباطی احضار شد

کمیته انضباطی از دعوت بازیکن پرسپولیس جهت ادای پاره ای از توضیحات خبر داد. به گزارش سایت فدراسیون فوتبال، کمیته انضباطی…

مدیرعامل باشگاه راه‌آهن استعفا داد/ کناره گیری این تیم از لیگ دسته اول فوتبال



اخبار,اخبار ورزشی,حسین رشیدی

مدیرعامل باشگاه راه‌آهن در اعتراض به ناداوری‌ها در لیگ دسته یک از سمت خود کناره‌گیری کرد.

به گزارش ایسنا، حسین رشیدی، مدیرعامل باشگاه راه‌آهن تهران بعد از بازی امروز این تیم که منجر به سقوط راه‌آهن به دسته ۲ فوتبال ایران شد، از سمت خود استعفا داد.

 

او در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: هیچ ارگان و نهاد و سازمانی حتی یک ریال پول به ما کمک نکرد و ما با سیلی صورت خودمان را سرخ نگه داشته‌ایم اما مسأله اصلی اینجاست که نه تنها به ما کمک نکردند بلکه با ناداوری در بسیاری از بازی‌های ما امکان سقوطمان به دسته پایین‌تر را فراهم کردند.

 

او ادامه داد: ما هر طور شده و در هر شرایطی که بود تیم را برای مسابقه‌ها آماده می‌کردیم. هر چند نتایج بدی کسب کردیم اما در همه بازی‌ها مردانه حاضر می‌شدیم. من از سمت خودم کنار می‌کشم تا شاید مدیران فوتبالی فکری به حال این تیم کنند.

 

راه آهن پس از گذشت ۲۸ هفته از رقابت‌های لیگ دسته با ۱۰ امتیاز در قعر جدول قرار دارد و سقوطش به دسته پایین‌تر قطعی شده است.

 

تیم راه آهن تهران ازلیگ دسته یک فوتبال کنار کشید

سرمربی تیم فوتبال راه آهن تهران گفت: این تیم به دلیل نبود منابع مالی قادر به تداوم حضور خود در لیگ یک نیست و کناره گیری خود را از بازی های این لیگ اعلام می کند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------