شفر: بازیکنان ما برای جام جهانی هم آماده هستند



اخبار,اخبار ورزشی,شفر

سرمربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه می‌توانستیم در نیمه اول بازی با نفت تهران برنده باشیم، گفت: بر خلاف نظر کارلوس کی‌روش بازیکنان استقلال برای جام جهانی آماده هستند.

به گزارش مهر، وینفرد شفر بعد از پایان بازی استقلال و نفت تهران گفت: می توانستیم در همان نیمه اول برنده بازی باشیم. نمی خواستم در نیمه دوم ابراهیمی و غفوری را بیاورم ولی اگر آنها نمی آمدند شاید برنده نمی شدیم.

 

وی افزود: تیم ما شخصیت تیمی خوبی دارد. به بازیکنانم تبریک می گویم. امیدوارم بازیکنان ما مصدوم نباشند. باید شرایط ملی پوشان را بررسی کنم. آنها مقابل تونس و الجزایر همراه تیم ملی بودند و شب گذشته به ایران بازگشتند. مسئولیت بازیکنان با من است و نمی دانم این چه شرایطی است. 

 

سرمربی استقلال تاکید کرد: شما دیدید که دو بازیکن ملی پوش ما چه عملکرد خوبی داشتند. روز گذشته در نشست خبری گفتم بازیکنان ما بسیار آماده اند. 

 

شفر درباره اینکه آیا بر خلاف نظر کارلوس کی روش بازیکنانش برای جام جهانی هم آماده هستند؟ تاکید کرد: بله، روزبه ۹۰ دقیقه بدون اشتباه بازی کرد. امید و وریا عملکرد خوبی داشتند. آنها از هر نظر آماده هستند. هر دو بازی تیم ملی مقابل تونس و الجزایر را تماشا کردم. حتی بازیکنانی که خارج از ایران بازی می کنند، در باشگاه های خودشان ۹۰ دقیقه بازی نمی کنند.

 

افاضلی: به استقلال احترام گذاشتیم/ شک نکنید در لیگ می‌مانیم

 

به گزارش مهر، هومن افاضلی بعد از پایان بازی استقلال و نفت تهران گفت: شروع خوبی نداشتیم. در نیمه اول تیم ما به استقلال احترام گذاشت. بازیکنان ما برای این مسابقه استرس داشتند.

 

وی افزود: بعد از ۲۰ دقیقه شرایط ما بهتر شد و به گل رسیدیم. استقلال در خط میانی فوق العاده است. آنها تعویض های خوبی داشتند و نتوانستیم روند بازی را حفظ کنیم. امروز تیم بهتر، بازی را برد.

 

سرمربی نفت درباره اینکه گفته بود تیمش در شرایط مسابقه قرار نداشته است، تصریح کرد: بله، البته این شرایط برای خیلی از تیم ها هست. استقلال چون در آسیا هم بود، از این حیث از ما جلو بود. حدود یک ماه بین بازی قبل و این مسابقه ما فاصله بود. ما حتی نتوانستیم بازی های دوستانه هم تدارک ببینیم که اینجا نمی توانم درباره اش صحبت کنم. اینرا امروز در زمین حس کردیم.

 

افاضلی درباره آینده تیم نفت تاکید کرد: شک نکنید تیم ما می ماند. هر ۴ مسابقه باقی مانده مثل فینال است. هرچه به آخر مسابقات نزدیک می شویم اهمیت آنها بیشتر می شود. امیدوارم در دو بازی آینده شرایطی ایجاد کنیم که در دو بازی آخر آسوده تر باشیم.

 

وی درباره اینکه بهترین بازیکن زمین در دیدار با استقلال را چه کسی می داند؟ گفت: سئوال سختی است. دوست دارم از تیم خودم بگویم ولی قاعده این است که از تیم برنده بهترین بازیکن را انتخاب می کنند. 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------