آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

آتش پرسپولیس به جان نفت در آبادان/صدر تا اطلاع ثانوی سرخ

برد سه بر صفر پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان صدرنشینی موقت سرخپوشان پایتخت را در نخستین روز از بازی های هفته بیست وچهارم لیگ…

فغانی: الان نوبت رسیدن به اهداف بعدی ما است



اخبار,اخبار ورزشی,علیرضا فغانی

داور بین المللی فوتبال ایران می‌گوید که او کمک‌هایش می‌خواهند در جام جهانی فوتبال کارنامه خوبی را از خودشان به جای بگذارند.

به گزارش ایسنا، علیرضا فغانی، رضا سخنران و محمدرضا منصوری امروز به طور رسمی از سوی فیفا به عنوان سه داور ایرانی حاضر در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه انتخاب شدند.

 

علیرضا فغانی در گفت‌وگو با ایسنا درباره انتخابش به عنوان یکی از داوران اصلی رقابت‌های جام جهانی و برنامه‌هایی که از این پس فیفا برای آنها در نظر دارد اظهار کرد: خدا را شکر زحماتی که تاکنون کشیدیم ثمربخش بود. برنامه‌های فیفا طبق روال گذشته ادامه دارد. ما در تاریخ ۲ اردیبهشت یک کلاس در ایتالیا، به مدت ۵ روز تا یک هفته داریم که این آخرین کلاس هماهنگی است و پس از آن هم تمریناتمان به صورت آنلاین تا جام جهانی چک می‌شود. خیلی خوشحالم که تیم کاملمان برای جام جهانی انتخاب شد و امیدوارم به اهداف دیگرمان برسیم.

 

 او درباره هدف‌گذاری‌شان برای جام جهانی فوتبال گفت: این تورنمنت شرایط خاص خودش را دارد ما باید از بازی اول تمرکز داشته باشیم و تمریناتمان را به خوبی پیگیری کنیم. ان‌شاءالله بتوانیم قدم به قدم جلو برویم و کارنامه خوبی از خودمان به جای بگذاریم. این که برای چه تعداد بازی و در چه مرحله‌ای انتخاب می‌شویم مهم نیست و باید کیفیت خوب خودمان را نشان دهیم.

 

 داور بین المللی فوتبال ایران در پایان تصریح کرد: امیدوارم شرایط در فوتبال ایران به شکلی پیش برود که داوران جوان بتوانند توانایی‌های خودشان را نشان دهند. شرایط باید برای آنها فراهم شود تا دیده شوند و ما باید برای جام جهانی‌های بعدی نماینده داشته باشیم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------