مجید جلالی: نگاه تحقیرانه مختص کی‌روش نیست/ این دعواها پوچ است



اخبار,اخبار ورزشی,مجید جلالی

سرمربی تیم فوتبال پیکان با بیان اینکه نوع برگزاری لیگ در دو سال گذشته «مسخره» بوده است، گفت: نگاه تحقیرانه مختص کی‌روش نیست.

به گزارش مهر، مجید جلالی در نشست خبری پیش از بازی پیکان با سپاهان گفت: بدون درنظر گرفتن جدول سعی می کنیم بازی با آرامشی داشته باشیم. تیم ما در آرامش تیم بهتری است. به بازیکنان هم می گویم شما در این فصل به اندازه کافی عالی بوده اید ولی آنها درون خودشان ظرفیت های نهفته ای دارند که دوست دارم آنرا آشکار کنند.

 

وی افزود: می دانم اینکه بازیکنان ما را کسی نمی بیند، برایشان تلخ است ولی اگر ظرفیت های آنها عیان شود، بیشتر دیده می شوند. امیدوارم در رقابت سنگین بالای جدول موفق باشیم.

 

سرمربی پیکان درباره صحبتهای کارلوس کی روش و اینکه وی گفته بود سطح بازیکنان داخلی برای جام جهانی مناسب نیست، گفت: اینجا دو موضوع را می دانم.  اول اینکه شما همه می دانید دو سال است لیگ ما چند هفته برگزار و یک ماه تعطیل می شود. لیگ برتر تحت تاثیر بازی های ملی بوده و نوع برگزاری آن شاید کاملا مسخره بوده است! ولی آنچه که هست و کاری که شده است، ظاهرا در انتها هیچکس راضی نیست. نه تیم ملی و نه باشگاه ها که ظاهرا نتوانستیم بازیکنان را آماده کنیم. باید در این مورد تجدیدنظر کنیم.

 

جلالی ادامه داد: نکته دوم این است که من قبلا هم گفته بودم این دعواها پوچ است. این صحبتها حاصل یک نگاه تحقیرانه ای است که نسبت به همه ما و فوتبال ما وجود دارد. همه ما و خیلی از آدمهای درون به این نگاه کمک کردند. باید این نگاه را ترمیم کنیم و به کسانی که می آیند برایمان کار کنند بگوییم جز پول، چیزهای دیگر هم داریم. چون آنها وقتی پول می خواهند کارفرماها را به رسمیت می شناسند!

 

جلالی درباره اینکه این صحبتهایش با واکنش تند کارلوس کی روش و مربیان تیم ملی مواجه خواهد شد، گفت: من این موضوع را کلی گفتم. این نگاهی که در موردش صحبت کردم مختص کی روش نیست. اگر ارتباطات بین المللی داشته باشید و با اروپایی ها سر یک کلاس نشسته باشید می بینید این نگاه آنجا هست. آنها فکر می کنند ما فقط پول داریم و هیچ چیزی بلد نیستیم. شاید ما خودمان هم به این نگاه در این ۳۰، ۴۰ ساله و حتی در طول تاریخ کمک کرده ایم. این نگاه وجود دارد و نمی توانیم برایش دعوا کنیم ولی راه هایی وجود دارد که این نگاه ترمیم شود.

 

وی در پاسخ به این سئوال که آیا طرح ایده ۴۰ روز کار روی بازیکنان داخلی برای جام جهانی مناسب است؟ تصریح کرد: من جوابم را دادم. مرا وارد این چیزهایی که پوچ است نکنید. من چیز کلی تر و جامع تری در اینباره گفتم.

 

سرمربی پیکان درباره عملکردش در این تیم در سال ۹۶ و افت شدید این تیم برای ۱۰ هفته متوالی، خاطرنشان کرد: کاری که در پیکان انجام می شود، اصولی و صحیح است. وقتی سال گذشته کارم را شروع کردم، تیم پیکان تازه به لیگ برتر آمده بود. پیکان جایی است که اگر شما با برنامه و با صداقت کار کنید، حتما جواب می دهد. برنامه ریزی ما صحیح و اصولی است و تیم رو به جلو حرکت می کند. ولی یک برنامه نمی تواند کاری کند شما همیشه خوب باشید بخصوص با مسائلی که در فوتبال ما وجود دارد. حتی آن موقع که پیکان افت وحشتناک داشت، اینطور نبود. اگر آن ۱۰ بازی را ببینید هم عقیده می شوید که تیم ما در آن برهه هم خوب بود. تیم از لحاظ ذهنی زیر فشار بود. آرامش مهمترین عامل برای بازیکنان ما است. آنها بچه هایی هستند که پیشرفت در آنها نهادینه شده است و با تمام وجود و عشقشان دوست دارند پیشرفت کنند. مهمترین کاری که گروه مربیگری انجام داده، همین است.

 

جلالی درباره تیم سپاهان هم گفت: بازی های سپاهان را کاملا تماشا کرده ام. برای این بازی حدود یک ماه لیگ تعطیل بود و در مجموع ۶ روز تمرینات را تعطیل کردیم. در بقیه روزها به سختی کار کرده ایم. این بچه ها در تمرین متعهد به کارشان هستند. بازهم می گویم می خواهیم امسال از کاری که انجام می دهیم لذت می بریم و به جدول کاری نداریم.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------