مدال نقره محجوب در مسابقات جودو گرندپری گرجستان/ پایان کار تیم ۷ نفره جودوی ایران با یک نقره



نماینده سنگین وزن جودوی ایران به مدال نقره رقابت‌های گرندپری گرجستان رسید تا تیم ۷ نفره ایران در این رقابت ها با یک‌ مدال نقره به کار خود پایان دهد.

به گزارش ایسنا، در جریان رقابت‌های روز پایانی جودوی گرندپری تفلیس در گرجستان، جواد محجوب نفر ۴۱ رنکینگ جهان در وزن ۱۰۰+ کیلوگرم پس از استراحت در دور نخست، مقابل سوسلان بستان اف از روسیه به برتری رسید و راهی یک چهارم نهایی شد.

 

محجوب برای رسیدن به نیمه نهایی به مصاف حمزه اوچانی نفر ۸۰ رنکینگ جهانی از فرانسه رفت و موفق شد وی را در ۴۴ ثانیه ایپون کند و راهی نیمه نهایی شود.

 

وی سپس در دیدار نیمه نهایی نیز برابر انیس بوگادزه از گرجستان و نفر ۴۶ رنکینگ جهان به روی تاتامی رفت و با برتری مقابل این جودوکار، راهی دیدار فینال شد.

 

محجوب برای رسیدن به مدال طلا مقابل گورام تاشیشویلی از گرجستان و نفر دوم رنکینگ جهان به روی تاتامی رفت و با قبول شکست به مدال نقره این رقابت ها رسید تا در پایان این مسابقات، تیم ۷ نفره جودوی ایران با تک مدال نقره محجوب به کار خود پایان دهد.

همچنین وحید نوری نماینده وزن ۹۰- کیلوگرم ایران پس از برتری مقابل گئورگی آبلیان از ارمنستان در دومین مبارزه مقابل رافائل ماکدو از برزیل و دارنده مدال طلای جوانان جهان در سال ۲۰۱۴ شکست خورد و از دور رقابت ها کنار رفت.

 

رامین صفویه نیز در وزن ۱۰۰- کیلوگرم در همان مبارزه نخست برابر لاشا تاولوری از گرجستان شکست خورد و از دور رقابت ها کنار رفت.

 

پیش از این و در ۲ روز گذشته علیرضا خجسته و محمد عباس نژاد در وزن ۶۶- کیلوگرم و محمد بریمانلو و سید مهرداد زمانی در وزن ۷۳- کیلوگرم از رسیدن به مدال بازماندند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------