جدایی مدافع کروات از تراکتورسازی



اخبار,اخبار ورزشی,گریکوف شیمه

شنیده‌ها حاکی از آن است مدافع کروات تیم فوتبال تراکتورسازی که حدود 32 دقیقه برای این تیم به میدان رفته، به صورت توافقی جدا شده است.

به گزارش میزان، تیم فوتبال تراکتورسازی بعد از قطع همکاری با یحیی گل‌محمدی، با ارطغرول سائلام سرمربی نام آشنای ترکیه‌ای به توافق رسید و وی رسما کارش را با تیم تبریزی آغاز کرد. قبل از حضور ساغلام، دوران محرومیت تراکتورسازی از فعالیت در پنجره نقل‌وانتقالات به پایان رسید و این تیم می‌توانست بازیکن جذب کند و در همین  راستا تراکتورسازی 2 بازیکن خارجی در پست‌های دفاع و مهاجم به خدمت گرفت.

 

شنیده‌ها حاکی از آن است که قرارداد گریکوف شیمه، مدافع کروات و سلیمان کرپیچ، مهاجم بوسنیایی این تیم حدود 100 هزار دلار بوده و شیمه، هفته گذشته قراردادش را با تیم تبریزی و با موافقیت کادرفنی این تیم فسخ کرده است. این مدافع کروات در دیدار مقابل الغرافه تنها ۳۲ دقیقه برای تیمش بازی کرد که اشتباه او باعث شد تا خیلی سریع زمین بازی را ترک و نیمکت‌نشین شود.

 

شیمه در فصل گذشته هم در لیگ نروژ 10 بازی انجام داده و چندان نتوانسته بود عملکرد قابل قبولی از خود به نمایش بگذارد. به نظر می‌رسد طبق آمار، گریکوف سیر نزولی داشته و حال سوال اینجاست در صورتی که قرارداد این بازیکن فسخ شده باشد، مبلغ مورد توافق در قرارداد باید به طور کامل به بازیکن پرداخت شود یا نه؟

 

کرپیچ، دیگر بازیکن خارجی تراکتورسازی که همچنان در این تیم ماندگار است تا این لحظه نتوانسته برای تیمش گلزنی کند. گفته می‌شود مدیربرنامه‌های این 2 بازیکن همان مدیر برنامه ترکیه‌ای سائلام است.

 

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------