بوفون: رئال شانس بیشتری برای صعود دارد



اخبار,اخبار ورزشی,دیدار یوونتوس و رئال مادرید

جانلوئیجی بوفون پس از 300 روز از تقابل کاردیف، بار دیگر با رئال مادرید روبرو خواهد شد.

به گزارش ورزش سه، یووه در فینال کاردیف با نتیجه 4-1 مقابل رئال شکست خورد و جام را برای نهمین بار از دست داد. این در حالیست که بیانکونری ها در 4 تقابل با رئال در مراحل پیش از فینال، موفق به حذف این تیم شده اند. حال بوفون مدعی شد که رئال بهترین تیم جهان است ولی او همچنان رویای بردن چمپیونزلیگ را در سر دارد.

 

او گفت:" می‌دانم، می‌دانم که 40 ساله هستم. خیلی تغییر نکرده ام و امیدوارم تغییرات زیادی نسبت به بازی کاردیف شاهد باشیم.

 

به نظر شما چطور است که تیم شما در مراحل حذفی رئال را حذف می‌کند ولی در فینال ها شکست می‌خورد؟

هیچ توضیحی در این رابطه نیست. در مورد بارسا هم همینگونه بود. در طول 180 دقیقه آنها را شکست دادیم ولی در طول 90 دقیقه از آنها شکست خوردیم. باید دو فینال را در طول 180 دقیقه بازی کنیم. پیدا کردن توضیحی برای این بازی دشوار است ولی مطمئنا بازی در طول 90 دقیقه تفاوت زیادی با بازی در طول 180 دقیقه خواهد داشت."

 

آیا اتفاقات فینال را مرور کرده اید؟

البته که این کار را انجام داده ام، هر چند تغییری رخ نخواهد داد. تیم قوی تر پیروز میدان شد. حالا باید کیفیتمان را به کار بگیریم تا بتوانیم تناسب درستی در تیم ایجاد کنیم.

 

آیا می‌دانید چگونه باید رئال را شکست دهد؟

باید با شخصیت وارد زمین شد و تمام تلاش را انجام داد

 

وقتی در کاردیف شکست خوردید، گفتید که چمپیونزلیگ رویایی غیرممکن است. آیا حالا که دوباره با رئال روبرو شده اید، مثل آن موقع فکر می‌کنید؟

رئال تیم بهتری نسبت به یووه است. این را من نمی‌گویم، تاریخ می‌گوید، رکورد‌ها و آمار می‌گوید. فکر می‌کنم بردن چمپیونزلیگ همچنان یک رویاست و رسیدن به آن بسیار پیچیده است. می‌توانیم با رئال رقابت کنیم ولی آنها در ول تاریخشان نشان داده اند که همواره تیم ویژه ای هستند.

 

آیا رئال در اروپا شکست ناپذیر است؟

نه هیچ تیمی شکست ناپذیر نیست. بردن دیدار مقابل رئال خیلی پیچیده است. شاید آنها شانس بیشتری داشته باشند ولی به نظرم شانس هر دو تیم پنجاه درصد است. باید جاه طلب باشیم. یووه تیم بزرگی است و می‌داند چگونه جام ببرد.

 

رونالدو خیلی روی فرم است و می‌خواهد تاریخ سازی کند. درست است؟

من واقعا برای رونالدو احترام بی نهایت قائلم، او بارها ثابت کرده که چه بازیکن بزرگی است. برای او احترام قائلم زیرا او دقیقا می‌داند چه کار می‌کند. در سال‌های اخیر، هوشش را ثابت کرده است. پستش را عوض کرده، انرژی کمتری مصرف می‌کند ولی همچنان زهردار است. در مقابل گل واقعا مرگبار است."

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------