آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

اوسمار: برد عالی برای پرسپولیس به دست آمد| کمالوند: خاک بر سر ما با این فوتبالی که بازی می‌کنیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با ابراز رضایت از عملکرد تیمش در دیدار برابر صنعت نفت و پیروزی پرگلی که کسب کرده است، گفت:…

برانکو: بازی مهیجی را پشت سر گذاشتیم/ باید السد را ببریم تا تیم اول شویم



اخبار,اخبار ورزشی,برانکو

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از تساوی برابر نماینده ازبکستان و قطعی کردن صعودش به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا گفت: بازی سخت اما مهیجی را پشت سرگذاشتیم.

به گزارش مهر، برانکو ایوانکوویچ پس از تساوی بدون گل تیمش در دیدار برگشت برابر نسف قارشی ضمن بیان این مطلب افزود: از این بازی راضی هستیم و می توانیم به مرحله بعد صعود کنیم. توقع بازی سختی داشتیم. تیم نسف بسیار متفاوت بود با تیمی که در تهران دیده بودیم.

 

وی افزود: توقع داشتیم که این تیم با تمام قوا به میدان بیاید. هر چند گلی رد و بدل نشد و تیمی نتوانست گل بزند اما بازی بسیار مهیج بود. نسف باید خیلی خوش شانس باشد که بتواند به مرحله بعدی صعود کند. از بازیکنانم بسیار راضی هستم. خیلی تلاش کردند تا گلی را به ثمر برسانند.

 

برانکو در مورد اینکه آیا می تواند پرسپولیس را به ثمر برساند گفت: همانطور که قبلا نیز گفتم تیم های این دوره بسیار قوی هستند. ما امروز نشان دادیم که قدرت توانایی با هر تیمی را داریم و می توانیم برابر هر تیمی موفق باشیم. این بازی به من امید داد که برای دیدارهای بعدی بهتر شویم.

 

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: تمام سعی و تلاشمان را در دیدار برابر السد خواهیم کرد که بتوانیم به پیروزی برسیم و به عنوان تیم اول راهی مرحله بعدی شویم.

 

وی ادامه داد: خیلی سخت است که بتوانیم درصد یا عددی در این مورد بگوییم. خیلی مسائل هست که به رقیب شما بستگی دارد. نسف امروز تیم خوبی بود و 90 دقیقه تلاش کرد که گل بزند و تیم برنده باشد. در این شرایط شما هم نوع فلسفه بازی که مد نظر دارید را اجرا می کنید.

 

برانکو در مورد استفاده نکردن از بازیکنان خارجی پرسپولیس گفت: رسن در تیم عراق حضور داشت و تمرینات کمی را با ما انجام داد. رادوشوویچ گلر دوم ماست و بیرانوند در شرایطی خوبی است. منشا هم در فرم ایده ال نیست و ترجیح دادیم استفاده نکنیم. ضمن اینکه ما فصل قبل با بازیکنان ایرانی به نیمه نهایی رسیدیم.

 

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد دیدار برگشت با السد و اینکه آیا می توانند برابر این تیم به برتری برسند گفت: به هر حال هدف ما همین است. همانطور که السد در بازی رفت از امتیاز میزبانی استفاده کرد ما هم می خواهیم در بازی برگشت از حمایت تماشاگران برخوردار شویم و با پیروزی برابر تیم قطری به عنوان تیم اول راهی مرحله بعد شویم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------