استقلال با شکست الریان قطر صعود کرد



اخبار,اخبار ورزشی,دیدار استقلال و الریان

تیم فوتبال استقلال در هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا مقابل الریان قطر به پیروزی رسید تا همانند پرسپولیس در روز سیزدهم فروردین صعودش به دور بعدی این مسابقات را قطعی کند.

به گزارش مهر، در ادامه مسابقات هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا، تیم فوتبال استقلال امروز دوشنبه و از ساعت ۲۰ در ورزشگاه آزادی به مصاف الریان قطر رفت و این مسابقه در نهایت با نتیجه ۲ بر صفر به سود نماینده ایران به اتمام رسید.

 

سرورجپاروف (۴) و وریا غفوری (۵۸ - پنالتی) برای استقلال گلزنی کردند.

 

وینفرد شفر تیم استقلال را با ترکیب سید حسین حسینی،خسرو حیدری، پژمان منتظری، آرمین سهرابیان، امید نورافکن، روزبه چشمی، امید براهیمی، سرور جپاروف (۸۱ - جابر انصاری)، داریوش شجاعیان (۷۸ - مجید زکی پور)، وریا غفوری، فرشید اسماعیلی به زمین فرستاد.

 

استقلال نیمه نخست را طوفانی آغاز کرد و در دقیقه ۴ روی حرکت فرشید اسماعیلی و گل سرور جپاروف از حریفش پیش افتاد. مثلث اسماعیلی، جپاروف و داریوش شجاعیان در ۲۰ دقیقه ابتدایی مسابقه بارها خط دفاع الریان را آزار داد و دروازه تیم حریف را تا آستانه باز شدن پیش برد. 

 

تیم قطری در نیمه نخست به جز یکی دو موقعیت نصفه و نیمه، فرصتی برای جبران گل نداشت و مدافعان استقلال اجازه به ثمر رسیدن حملات الریان را ندادند تا نیمه نخست با همان یک گل به پایان برسد.

 

در نیمه دوم هم استقلال بر بازی مسلط بود. نماینده ایران در دقیقه ۵۶ روی حرکت داریوش شجاعیان در محوطه جریمه الریان صاحب یک ضربه پنالتی شد. وریا غفوری در دقیقه ۵۸ این پنالتی را به گل تبدیل کرد تا آبی پوشان با خیال راحت‌تری به بازی ادامه بدهند.

 

الریان که چیزی برای از دست دادن نداشت، چهره هجومی تری به خود گرفت. در دقیقه ۶۰ شوت محکم یکی از بازیکنان این تیم از پشت محوطه جریمه، به تیرک دروازه استقلال برخورد کرد. 

 

شفر در دقیقه ۷۸ مجید زکی پور را به جای شجاعیان و سپس جابر انصاری را به جای جپاروف وارد زمین کرد تا قدرت دفاعی استقلال بیشتر شود. هرچند الریانی ها در دقیقه ۸۳ می توانستند یکی از گلها را روی اشتباه سیدحسین حسینی جبران کنند ولی مدافعان آبی پوش توپ برگشتی را از سمت دروازه دور کردند. 

 

مدیریت بازیکنان استقلال و تمرکز آنها در دقایق پایانی باعث شد تا قطری ها راه به جایی نبرند و بازی با همان دو گل به سود استقلال به پایان برسد. دقایق تلف شده این بازی به خاطر درگیری امید ابراهیمی با بازیکن کُره ای الریان برای لحظاتی به جنجال کشیده شد و در نهایت داور مسابقه به هافبک آبی ها کارت زرد نشان داد.

 

استقلال با این برد ارزشمند، ۹ امتیازی شد تا باتوجه به قانون بازی رو در رو، همانند پرسپولیس صعودش به دور بعد را قطعی کند. صعود به عنوان تیم صدرنشین یا تیم دوم در بازی آخر استقلال با الهلال مشخص خواهد شد. 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------