سرمربی الریان: این پیروزی را به استقلالی ها تبریک می گویم/ از نتیجه راضی نیستم



اخبار,اخبار ورزشی,سرمربی الریان

سرمربی تیم فوتبال الریان قطر گفت: این پیروزی را به بازیکنان و هواداران استقلال تبریک می گویم.

به گزارش مهر، مایکل لادروپ پس از باخت دو بر صفر الریان قطر در هفته پنجم رقابت های لیگ قهرمانان آسیا مقابل استقلال تهران در سالن کنفرانس ورزشگاه آزادی تهران در جمع خبرنگاران گفت: ابتدا این برد را به استقلالی ها تبریک می گویم.

 

سرمربی الریان قطر تصریح کرد: پس از سه دقیقه گل خوردیم و کمی برنامه هایمان را به هم خورد. اما توانستیم پس از ۱۵ دقیقه به بازی برگردیم و موفق ظاهر شویم. البته استقلال خیلی خوب بود و به انها باز هم تبریک می گویم. ولی در کل باید بگویم از نتیجه اصلا راضی نیستم.

 

لادروپ در خصوص بازی بعدی الریان مقابل العین افزود: زود است درباره این بازی صحبت کنیم. العین شرایط خوبی دارد و امیدوارم بتوانیم مقابل آنها سربلند شویم.

 

سرمربی الریان درباره اینکه سیستم استقلال او را سورپرایز کرد اظهار داشت: اگر بخواهیم عدم بازی کردن این تیم بدون مهاجم را سورپرایز بنامیم باید بگویم ازاینکه آنها با دوهافبک تهاجمی بازی کردند تعجب کردم. اما در کل تغییری را در ساختار تاکتیکی این تیم احساس نکردم.

 

لادروپ درباره اشتباهات متعدد حط دفاعی الریان تصریح کرد: موافقم که ضعف داشتیم. موردی که برایمان تعجب آور بود این موضوع بود که مهاجم نوک در استقلال نبود تا مدافعانم أنها را مهار کنند. اشتقلال با مهاجم شماره ۹ هم بازی نکرد تا مدافعانم درگیر شوند. آنها ازخط دوم به خط حمله تیمشان اضافه می شدند و کمی در این مشکل وجود داشت.

 

وی در پاسخ به این سوال که چرا از دنیل. در خط هافبک استفاده کرد تصریح کرد: مجبور بودیم از او استفاده کنیم. چون بازیکنمان مصدوم شده بود. ضمن اینکه حواسمان بود تا هافبک هایمان را برای بازی با العین محروم نکنیم و از آنها بتوانیم در آخرین بازی هم بهره ببریم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------