اخراج انصاری فرد و حاج صفی از المپیاکوس!



اخبار,اخبار ورزشی,تیم فوتبال المپیاکوس

مالک باشگاه المپیاکوس یونان در اقدامی عجیب تمامی بازیکنان این تیم را اخراج کرد و جریمه سنگین مالی برای آنها در نظر گرفت.

به گزارش ایلنا، ماجرا از این قرار است که پس از تساوی المپیاکوس برابر  لوادیاکوس این تیم در چهار هفته مانده به پایان سوپر لیگ یونان در فاصله شش امتیازی صدر جدول قرار گرفت و شانس قهرمانی‌اش کمرنگ شد؛ اوانجلوس ماریناکیس مالک باشگاه المپیاکوس به دنبال این اتفاق تصمیم گرفت بازیکنان این تیم را اخراج کند و برای هر کدام از آنها جریمه ۴۰۰ هزار یورویی در نظر بگیرد.

 

ماریناکیس پس از این بازی خطاب به بازیکنان تیم اعلام کرده قصد دارد این تیم را از صفر بسازد: "از امروز کل بازیکنان به تعطیلات می روند و جریمه خواهند شد."

 

او همچنین اعلام کرده قصد دارد در هفته‌های پیش رو از بازیکنان رده‌های پایه در ترکیب تیم اصلی استفاده کند. صحبت‌های مالک المپیاکوس اینطور ادامه یافت: بازیکنان آکادمی و هواداران خیلی بیشتر از شما المپیاکوس را دوست دارند. این همه هزینه کردم تا شما بهترین عملکردتان را داشته باشید. به خاطر شما سه مربی را اخراج کردم اما شما مقصر اصلی بوده اید."

 

با این تصمیم عجیب کریم انصاری فرد و احسان حاجی صفی در فاصله ۷۲ روز مانده به رقابت‌های جام جهانی آینده مبهمی خواهند داشت و باید دید برای آنها چه اتفاقی رقم می‌خورد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------