آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

هاشمی نسب:خطر از بیخ گوش استقلال گذشت | حسینی: ۳۰۰ میلیون تومان را می‌دهم؛ فدای سر آن هوادار خانم!

مربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه امیدوارم در همه بازی ها عدالت رعایت شود، گفت: در دقایق پایانی دیدار با شمس آذر…

9 ستاره در آستانه جدایی از چلسی



اخبار,اخبار ورزشی,کونته

چلسی در تابستان با چالشی جدی روبه‌رو خواهد شد، چرا که آینده 9 بازیکن در این تیم نامشخص است. چلسی پس از قهرمانی در فصل پیش لیگ برتر، در این فصل روزگار سختی داشته است.

به گزارش ایلنا، آنتونیو کونته بارها با هیات مدیره درافتاده و در زمین هم نتایج خوبی نگرفته است. به این ترتیب جایگاه کونته نامشخص است، هرچند که او در تابستان گذشته قرارداد جدیدی با این باشگاه امضا کرده.

 

کونته از این ناراحت بوده که چلسی نتوانسته چند بازیکن که او می‌خواسته را بخرد اما چلسی در هر حال در این فصل مدعی قهرمانی نبوده است و در حال حاضر هم 8 امتیاز تا رتبه چهارم جدول فاصله دارد. گفته می‌شود کونته در پایان فصل اخراج می‌شود و 9 میلیون پوند هم غرامت دریافت خواهد کرد.

 

اما به جز مربی، 9 ستاره هم شاید از چلسی بروند. ادن آزار و تیبو کورتوا، دو بازیکن بلژیکی چلسی به‌شدت مورد توجه تیم‌های دیگر هستند و رئال مادرید هم هر دو را می‌خواهد. چندین ستاره دیگر هم وارد آخرین سال قراردادشان خواهند شد، از جمله سسک فابرگاس، پدرو، اولیویه ژیرو، گری کیهیل و داوید لوییز.

 

باشگاه قراردادهای بازیکنان بالای 30سال را تنها یک سال تمدید می‌کند و این در حالی است که برخی از این بازیکنان قراردادهای بلندمدت‌تری می‌خواهند.

 

دو بازیکن دیگر که اوضاع نامشخصی دارند میچی باتشوایی و کرت زوما هستند. این دو نفر به بوروسیا دورتموند و استوک قرض داده شده‌اند و در باشگاه‌های جدیدشان عالی کار کرده‌اند و به باشگاه گفته‌اند تنها در صورتی برمی‌گردند که جایگاهشان در ترکیب ثابت تضمین‌شده باشد.

 

به این ترتیب رومن آبراموویچ در تابستان کارهای زیادی پیش رو دارد. گفته می‌شود او نقش پررنگ‌تری در تصمیمات باشگاه ایفا خواهد کرد.

 

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------