آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

جزئیات مذاکرات اوسمار و پرسپولیس | بیرانوند به بازی مقابل سپاهان می‌رسد

باشگاه پرسپولیس قصد دارد قرارداد اوسمار ویرا را برای فصل آینده تمدید کند که این موضوع با چراغ سبز این مربی برزیلی مواجه شده…

ناکامی رئال در جذب ستاره منچستر؛ دخئا و پیشنهاد جدید



اخبار,اخبار ورزشی,دخئا

داوید دخئا، دروازه‌بان منچستریونایتد احتمالا به‌زودی قراردادی جدید و پنج‌ساله با این تیم امضا خواهد کرد. دستمزد او طبق این قرارداد 350هزار پوند در هفته خواهد بود.

به گزارش ایلنا، این دروازه‌بان اسپانیایی که رئال مادرید در تابستان به دنبال جذبش است، قراردادش را پیش از جام جهانی امضا می‌کند. او به این ترتیب دومین بازیکن پردرآمد تاریخ منچستریونایتد می‌شود. نفر اول الکسیس سانچس است که هفته‌ای 505هزار پوند دستمزد می‌گیرد.

 

گفته می‌شود مذاکرات با این بازیکن 27ساله در ماه جاری میلادی آغاز خواهد شد. صحبت‌های اولیه بین دو طرف انجام شده است.

 

سران یونایتد مطمئن هستند که او در این باشگاه خواهد ماند. یک منابع نزدیک به باشگاه گفته است: «باشگاه می‌خواهد اوضاع روشن شود. آنها می‌خواهند داوید در حالی به جام جهانی برود و برگردد که همه چیز مشخص شده باشد. رفتن زلاتان باعث شده که باشگاه از نظر بودجه دستمزد اوضاع بهتری پیدا کند. آنها می‌خواهند به دنیا نشان دهند که داوید به هیچ تیمی نخواهد رفت.» گفته می‌شود رئال مادرید احتمالا به سراغ دروازه‌بان‌های دیگری خواهد رفت که احتمال جذبشان برای آنها بیشتر است. خود دخئا هم از بازی در تیم ژوزه مورینیو راضی است، هرچند که آنها فصل خوبی را سپری نمی‌کنند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------