آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

هاشمی نسب:خطر از بیخ گوش استقلال گذشت | حسینی: ۳۰۰ میلیون تومان را می‌دهم؛ فدای سر آن هوادار خانم!

مربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه امیدوارم در همه بازی ها عدالت رعایت شود، گفت: در دقایق پایانی دیدار با شمس آذر…

مارادونا: سامپائولی به من خیانت کرد



اخبار,اخبار ورزشی,مارادونا

ستاره پیشین تیم ملی آرژانتین اعلام کرد که سرمربی فعلی آلبی سلسته به او خیانت کرده است.

به گزارش ایسنا به نقل از آس، دیگو آرماندو مارادونا که همیشه از فدراسیون فوتبال کشورش و تیم ملی انتقاد می‌کند این بار خورخه سامپائولی را نشانه گرفت و او را خائن عنوان کرد. ستاره سال‌های دور آلبی سلسته در این باره به CNN گفت: سامپائولی به من خیانت کرد چون زمانی که آرژانتین قهرمان دیویس کاپ شد (نوامبر ۲۰۱۶) به من قول داد از من در باشگاه سویا تقدیر خواهد کرد (مارادونا در سال ۱۹۹۲ در این تیم بازی می‌کرد) اما هرگز چنین اتفاقی رخ نداد.

 

سرمربی پیشین تیم ملی آرژانتین در ادامه از لیونل مسی دفاع کرد و گفت: او فوق‌العاده است اما باید او را راحت گذاشت و با کسی مقایسه نکرد تا کار خود را به خوبی انجام دهد.

 

با این حال مارادونا دوباره آلبی سلسته را مورد انتقاد  قرار داد و به شکست ۶ بر یک این تیم برابر اسپانیا اشاره کرد و گفت: هیچ تیمی دوست ندارد ۶ گل دریافت کند. همان‌طور که این اتفاق برای ما در مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۰ آفریقای جنوبی برابر بولیوی رخ داد.

 

او افزود: زمانی که ما بازیکن بودیم آرژانتین مورد احترام همه بود اما پس از درگذشت خولیو گروندوناتو این وضعیت بدترشد چون پس از او کلودیو تاپیا ریاست فدراسیون را بر عهده گرفت. او فرد خوبی است اما تنها برای کباب پختن.

 

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------