شکست ناباورانه و خانگی استقلال خوزستان/ نفت تهران در آستانه سقوط



اخبار,اخبار ورزشی,لیگ برتر فوتبال

استقلال خوزستان در حالی که برای فرار از منطقه خطر در جدول به امتیازات کامل این بازی خانگی نیاز داشت، در نهایت مقابل میهمانش تن به شکست داد.

به گزارش مهر، تلاش دو تیم استقلال خوزستان و گسترش فولاد تبریز در نهایت با پیروزی تیم میهمان به پایان رسید. در این بازی که با سرعت کمی دنبال شد ابتدا تیم میزبان توسط یونس دلفی در دقیقه ۷ به گل رسید که این گل را رضا خالقی فر ۳ دقیقه بعد پاسخ داد تا نیمه نخست این بازی با نتیجه یک - یک به پایان برسد.

 

در نیمه دوم که یک نیمه کم تحرک از سوی دو تیم بود، رضا خالقی فر در دقیقه ۸۹ بازی یکبار دیگر دروازه تیم میزبان را باز کرد تا آبی پوشان تبریز در اهواز موفق به شکست دادن استقلال خوزستان شوند. 

 

با این نتیجه تیم گسترش فولاد تبریز ۳۴ امتیازی شد و در همان رده نهم جدول باقی ماند و استقلال خوزستان ۲۷ امتیازی ماند و جایگاهش در جدول تغییر نکرد و در همان رده چهاردهم باقی ماند. 

 

نفت تهران در آستانه سقوط/ اوج گیری سایپا با ملی پوشانش

اخبار,اخبار ورزشی,لیگ برتر فوتبال

تیم فوتبال سایپا با درخشش ملی پوشانش نفت تهران را مغلوب کرد تا امیدهای این تیم برای بقا در لیگ برتر کم رنگ تر از گذشته شود.

به گزارش مهر، از هفته بیست و هفتم رقابت های لیگ برتر تیم فوتبال سایپا در دیداری حساس به مصاف نفت تهران رفت. دو تیم در حالی مقابل هم صف آرایی کردند که هر کدام به دلایل خاص خود به امتیازات کامل این بازی نیاز داشتند. دایی و شاگردانش برای تداوم حضور در کورس بالای جدول و نا امید نشدن از کسب سهمیه آسیا تلاش می کردند و افاضلی و شاگردانش برای فرار از منطقه خطر در جدول.

 

در این بازی مهدی ترابی و علی قلی زاده دو بازیکن ملی پوش تیم سایپا خوش درخشیدند و روی هم ۳ بار دروازه حریف را باز کردند. مهدی ترابی یک و علی قلی زاده دو بار برای نارنجی پوشان گلزنی کردند و آرمان رمضانی نیز در دقیقه ۸۸ یک گل زد تا تعداد گل های سایپا در این بازی به عدد ۴ برسد. و در مقابل نیز محسن بنگر و سید امین منوچهری هر کدام یکبار برای نفت گلزنی کرد تا این دیدار پر گل در نهایت با نتیجه ۴ بر ۲ به سود نارنجی پوشان به پایان برسد.

 

با این نتیجه سایپا ۴۷ امتیازی شد و به طور موقت به رده دوم جدول صعود کرد. اما وضعیت نفت تهران بحرانی تر از گذشته شد و در حالی که این تیم تنها ۳ بازی دیگر تا پایان فصل پیش رو دارد، با ۲۴ امتیاز در رده پانزدهم جدول باقی ماند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------