افتخاری: قرارداد شفر چند روز آینده تمدید می‌شود/ او قیمتش را بالا نبرده است



اخبار,اخبار ورزشی,شفر و افتخاری

مدیرعامل استقلال گفت: مشکلی برای تمدید قرارداد شفر وجود ندارد.

به گزارش ایسنا، سیدرضا افتخاری بعد از پیروزی پرگل استقلال مقابل مشکی پوشان گفت: با این همه مصدوم، نتیجه خوبی گرفتیم. نیمه اول خوب نبودیم اما با تعویض‌های شفر نیمه دوم بهتر شدیم. مطمئنا اگر مصدوم‌ها برگردند، نتایج بهتر از این خواهیم گرفت. هواداران توقع دارند استقلال همیشه خوب بازی کند ما هم به دنبال جلب رضایت آن‌ها هستیم.

 

او همچنین در مورد تمدید قرارداد شفر توضیح داد: در حال مذاکره هستیم و تا حالا به مشکل خاصی برخورد نکردیم. فکر نمی‌کنم مشکل خاصی باشد و در همین چند روز آینده قرارداد را نهایی کرده و می‌بندیم.

 

مدیرعامل استقلال در پاسخ به این پرسش که آیا شفر فهرست بازیکنان را به باشگاه داده یا نه گفت:‌ او فهرست را نداده و گفته بعد از امضای قرارداد لیست را می‌دهم.

 

افتخاری همچنین در مورد کنایه‌ شفر به دستیارهایش گفت: ما از دستیارهایش راضی هستیم. پستی هم که او در فضای مجازی منتشر کرده شاید به خاطر سوالی است که شاید از او پرسیده‌اند و مجبور شده جواب دهد. اما شفر همیشه به مربیان قبلی احترام گذاشته است. فقط یک بار گفته به خاطر بدنسازی بد مصدوم داده‌ایم که بحث فنی است. من هم تا حالا نشنیده‌ام که درباره مربیان سابق صحبت کند.

 

او درباره مقایسه شفر بین قیمت مربیان سابق با دستیارهای فعلی‌اش گفت: شاید با این صحبت‌هایش می‌خواهد نرخ دستیارهایش را در آستانه امضای قرارداد بالا ببرد. البته هنوز درخواستی درباره قرارداد به ما نداده است. سال گذشته به او گفتیم در سال جدید قرارداد ۶۰۰ هزار دلاری می‌بندیم؛ او هم پذیرفت. اما الان درخواست دیگری دارد و بحث قیمت نیست. الان اگر بخواهم بازش کنم ممکن است برخی سوءاستفاده کنند. او درخواستی برای افزایش رقم دستیارانش ندارد، مگر اینکه بخواهد از خودش کم کرده و به آن‌ها اضافه کند.

 

مدیرعامل استقلال همچنین درباره همکاری با تیم ملی گفت: ما مشکلی در این زمینه نداریم. بازی ها تمام شود، دربست در خدمت تیم ملی هستیم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------