برانکو: این فصل، بهترین فصل ما بود/ برای رکوردشکنی سیدجلال خوشحالم



اخبار,اخبار ورزشی,برانکو

سرمربی پرسپولیس معتقد است این فصل بهترین فصل تیمش از زمان قبول هدایت پرسپولیس است.

به گزارش ایسنا، برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری پس از پیروزی تیمش در برابر پدیده و قطعی شدن قهرمانی سرخ‌پوشان در لیگ برتر هفدهم اظهار کرد: به بازیکنانم تبریک می‌گویم. از ۲ ماه قبل مشخص بود که قهرمانیم و امروز یک بازی قهرمانانه مقابل یک تیم خوب که برای بقا می‌جنگید به نمایش گذاشتیم.

 

او ادامه داد: در سخت‌ترین موقعیت ثابت کردیم بهترینیم. به سیدجلال تبریک ویژه‌ای می‌گویم زیرا رکورد قهرمانی در تاریخ لیگ برتر را شکست‌. او ۶ قهرمانی دارد و از صمیم قلب به وی تبریک می‌گویم. با سیدجلال پرسپولیس قدرتمند است. از قهرمانی در لیگ خوشحالم، دفاع از عنوان قهرمانی سخت است‌. با کسب سوپرجام، حضور در جمع ۴ تیم برتر آسیا شروع کردیم و حالا قهرمان لیگیم. به مرحله بعد لیگ آسیا هم رسیدیم، این فصل بهترین فصل ما بود.

 

برانکو اضافه کرد: به هواداران عزیزمان تبریک می‌گویم و بیش‌ترین تبریک را به کادر فنی‌ام می‌گویم که همکاری کردند. نباید زحمات تدارکات را فراموش کنیم. بازیکنانم مستحق این افتخار بودند و آینده درخشانی پیش‌رو دارند. همیشه در مشهد بیش‌ترین تعداد هوادار را داشته‌ایم، از لحظه ورود به فرودگاه از ما حمایت می‌کنند و پشتیبانی خوبی از ما دارند. تشویق‌مان کردند و به ما انرژی دادند.

 

سرمربی پرسپولیس درباره سه بازی آینده این تیم در لیگ برتر و هم‌چنین نیمکت‌نشینی محسن مسلمان گفت: نسبت به آینده لیگ بی‌تفاوت نیستیم. در خصوص مسلمان نیز باید بگویم که این مسایل مربوط به باشگاه است. به هر حال همه چیز را آنالیز خواهیم‌ کرد. در طول فصل نشان دادیم که چه نیمکت باارزشی داریم. مساله وی اصلا انضباطی نیست، اگر انضباطی بود که اصلا روی نیمکت هم جایی نداشت. قطعا به آمادگی بازیکنان نگاه می‌کنم.

 

سرمربی پرسپولیس درباره پرافتخارترین شدنش در تاریخ مربیان خارجی پرسپولیس گفت:  این را نمی‌دانستم، از این بابت خوشحالم. آنچه برای من مهم است رکوردشکنی سیدجلال حسینی بود که مثل یک وزنه قدرتمند در کنار تیم است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------