شفر: با کی‌روش توافق کردیم به یکدیگر کمک کنیم



اخبار,اخبار ورزشی,شفر و کی روش

سرمربی استقلال گفت: با کی‌روش توافق کردیم که برای کسب موفقیت به یکدیگر کمک کنیم.

به گزارش فارس، وینفرد شفر سرمربی استقلال بعد از جلسه با کارلوس کی روش، سرمربی تیم ملی به سایت رسمی باشگاه استقلال گفت: من و کارلوس کی روش از وقتی به استقلال آمدم با هم در ارتباط بودیم. من مربی تیم ملی در سه کشور بودم و سختی‌های کار ایشان را می دانم. ایشان هم به اندازه کافی با تجربه است و سالهای زیادی است که در ایران حضور دارد و از مشکلات کار من در باشگاه اطلاع دارد.

 

وی افزود: متاسفانه برنامه کاری هر دو ما در چند هفته گذشته بسیار شلوغ بود. بعد از چند ماه که ما در حال صحبت با یکدیگر بودیم تا بتوانیم زمان مناسبی برای گفت و گوی حضوری پیدا کنیم، توانستیم امروز یک جلسه در مرکز تمرینات تیم ملی داشته باشیم. ما از مدت ها قبل به دنبال این ملاقات بودیم. این جلسه بسیار حائز اهمیت و اثر گذار است. مرکزی که ایشان برای تیم ملی در اختیار دارد، دقیقا چیزی است که یک تیم حرفه ای برای موفقیت های بین المللی نیاز دارد. این مکان می تواند یک طرح و برنامه مناسب برای باشگاه ها به ویژه باشگاه های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا باشد. چیزی که من دیدم در کشور های استرالیا، قطر، چین، امارات، کره جنوبی و ژاپن انجام می شود و ما نیز می توانیم در ایران داشته باشیم و همان چیزی است که باشگاه ما نیاز دارد.

 

سرمربی استقلال در ادامه صحبت های خود اضافه کرد: تا جایی که من متوجه شدم، جای تنها چیزی که در این مرکز خالی بود، یک زمین چمن اختصاصی و خوب بود. موضوعی که بسیاری از باشگاهها از جمله استقلال با آن مواجه هستند. ما یک جلسه طولانی با یکدیگر داشتیم و راجع به همه چیز صحبت کردیم و به توافق رسیدیم به یکدیگر کمک کنیم. ما میخواهیم موفقیت و پیشرفت فوتبال ایران را ببینیم و کی روش می خواهد کمک کند تا به اهداف خود برسیم. ایشان به ما کمک کند برای لیگ قهرمانان آسیا و ما به تیم ملی کمک کنیم برای موفقیت در جام جهانی.

 

شفر در پایان گفت: این یک جلسه بسیار مفید بود که می تواند یک شروع خوب برای همکاری های بعدی باشد. همکاری میان مربیان باشگاهی و ملی، در نهایت به نفع هر دوطرف است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------