مدال نقره برای جواد محجوب/ پایان کار تیم ۹نفره جودوی ایران با یک نقره و یک برنز



اخبار,اخبار ورزشی,مسابقات جودو

نماینده وزن ۱۰۰+ کیلوگرم جودوی ایران با شکست مقابل حریف روس، به مدال نقره رقابت‌های گرندپری آنتالیا رسید تا تیم ۹ نفره ایران با یک نقره و یک برنز و حذف ۷ جودوکار دیگر به کار خود در این رقابت‌ها پایان دهد.

به‌ گزارش ‌ایسنا، در پایان رقابت‌های روز پایانی جودوی گرندپری آنتالیا در ترکیه، جواد محجوب جودوکار وزن ۱۰۰+ کیلوگرم ایران و نفر ۲۴ رنکینگ جهان در دیدار فینال به مصاف اینال تاسوئف نفر ۵۲ رنکینگ جهان از روسیه رفت و با قبول شکست مقابل حریف روس به مدال نقره این رقابت‌ها رسید.

 

محجوب پیش از این در دور نخست استراحت کرد. وی سپس مقابل بیک مراد اولتیبویف از ازبکستان صاحب برتری شد و در دومین مبارزه نیز اندی گراندا از کوبا را برد و راهی نیمه نهایی شد. وی  برای رسیدن به فینال از سد یوناس اینوسنسیو از برزیل و نفر ۱۰۰ رنکینگ جهانی گذشت و به فینال رسید.

 

همچنین ۳ نماینده دیگر ایران امروز (یکشنبه) با شکست مقابل رقبا حذف شدند. در وزن ۹۰ – کیلوگرم وحید نوری در همان مبارزه نخست برابر گوستاو آسیس از برزیل شکست خورد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

 

در وزن ۱۰۰ – کیلوگرم تیم ایران دو نماینده داشت. حمیدرضا سجادی‌فرد در دور نخست برابر ماتج هاجاس از اسلواکی به برتری رسید، اما در دومین مبارزه برابر خوزه آرمن توروس از کوبا شکست خورد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

 

رامین صفویه دیگر نماینده ایران در ادامه‌ نتایج ضعیف خود در مسابقات مختلف، در همان دور نخست و تنها در مدت زمان ۴۲ ثانیه مقابل دانیلو کانتیچ از مونته نگرو ضربه فنی شد و خیلی زود از دور رقابت‌ها کنار رفت.

 

پیش از این و در ۲ روز گذشته، محمد بریمانلو در وزن ۷۳ – کیلوگرم صاحب مدال برنز شد. اما علی قلی‌پور در وزن ۶۰ – کیلوگرم قاسم نوری‌زاده، علیرضا خجسته در وزن ۶۶ – کیلوگرم و سعید ملایی در وزن ۸۱ – کیلوگرم از دور رقابت‌ها کنار رفتند تا به این ترتیب تیم ۹ نفره جودوی ایران با سرمربی‌گری محمد منصوری با یک مدال نقره جواد محجوب و یک برنز محمد بریمانلو و حذف ۷ جودوکار دیگر، به کار خود در این رقابت‌ها پایان دهد.

 

حذف سعید ملایی شاخص‌ترین جودوکار ایران و نفر دوم رنکینگ جهان که مدال برنز جهان در سال ۲۰۱۷ را در کارنامه خود دارد، از نتایج دور از انتظار در این رقابت‌ها بود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------