معین عباسیان: مسئولان پدیده فقط وعده می‌دهند/ حقوق خودشان هم دیر می‌شد اینطور برخورد می‌کردند؟



اخبار,اخبار ورزشی,معین عباسیان

هافبک پدیده در مورد شرایط این تیم، شکست مقابل پرسپولیس و دیدارهای پیش رو صحبت کرد.

معین عباسیان در گفت‌وگو با ایلنا در خصوص شکست این تیم مقابل پرسپولیس اظهار داشت: ما مقابل پرسپولیس چیزی از حریف کم نداشتیم و در این بازی مستحق شکست نبودیم. تیم ما فقط اسیر اتفاقات و مشکلاتی است که بعد از کسر 6 امتیاز و نبود منبع مالی بوده قرار دارد. اگر با یک کارشناس فوتبال در خصوص پدیده صحبت کنید مطمئن باشید که می‌گوید پدیده از نظر فنی مشکلی ندارد و بازیکنان از لحاظ روحی شاداب نیستند.

 

وی افزود: نتایج ما را در نیم‌فصل نخست ببینید، پدیده واقعی را کل ایران در نیم‌فصل نخست دید‌. تیمی که تراکتور و استقلال را در خانه حریف برد و سپاهان را در خانه ۴ گله کرد و مقابل پرسپولیس هم اینطور بازی می‌کنید به نظر شما باید شرایطش اینطور باشد. وضعیت فعلی پدیده را با آن روزها مقایسه کنید و ببینید با ما چه کردند.

 

عباسیان با گلایه شدید از مسئولان فعلی باشگاه پدیده خاطر نشان کرد: تا کی باید وعده و وعید بشنویم؟ اگر حق و حقوق خود آقایان را اینگونه پرداخت می‌کردند باز هم به این شکل برخورد می‌کردند؟ گر حتی علاقه‌ای به تیمداری ندارید حداقل کاری می‌کردید امتیاز تیم در حد یک تیم لیگ برتری بماند و برای فصل بعد امتیاز استان را واگذار می‌کردید. اگر تیم به لیگ یک برود می‌دانید چقدر از امتیاز تیم کاسته می‌شد؟ تمام تلاش‌های ما برای حفظ پدیده در لیگ‌برتر به خاطر بی‌توجهی مسئولین از بین می‌رود آن وقت هیچ به هیچ. پیش از ما سیاه‌جامگان چنین شرایطی را داشت و هیچ کس در مشهد به این موضوع توجهی نکرد و اکنون هم نوبت پدیده است. ما فاصله‌ای تا پایان رقابت‌های لیگ نداریم و آن 6 امتیازی که کسر شد و کسی توجه نکرد حالا امروز برای پدیده دردسرساز شده است.

 

هافبک پدیده در مورد تقابل با نفت در هفته بیست و هشتم گفت: سرنوشت پدیده و نفت به این بازی بستگی دارد و باید تمام تمرکز و توانمان را برای کسب 3 امتیاز این بازی بگذاریم. شاید اگر این بازی را بتوانیم از سر بگذرانیم می‌توانیم امیدوارتر از قبل نسبت به بقا  در لیگ باشیم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------