آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

سکته ناقص استقلال برابر شمس آذر/ پس گرفتن صدر از پرسپولیس با شوک!

تیم فوتبال استقلال که برای یک روز صدر جدول را به رقیب سنتی داده بود، در هفته بیست و چهارم لیگ برتر برابر شمس آذر قزوین به…

برد همه مدعیان در روز شکست شاگردان اسکوچیچ/ صبا پس خوردن ۷ گل تیمش را بیرون کشید



اخبار,اخبار ورزشی,لیگ دسته یک

هفته سی و یکم لیگ دسته یک فوتبال ایران با انجام هفت دیدار آغاز شد.

به گزارش ایسنا، هفته سی و یکم لیگ دسته یک فوتبال ایران با انجام هفت دیدار آغاز شد. در یکی از حساس‌ترین بازی‌های این هفته اکسین البرز در خانه از نفت مسجد سلیمان، صدرنشین رقابت‌ها پذیرایی کرد. این دیدار در نهایت با نتیجه یک بر صفر به سود نفت به پایان رسید. تک گل مسابقه را میلاد میداوودی در دقیقه ۷۸ برای نفت به ثمر رساند. نفت با این نتیجه ۶۳  امتیازی شد تا یک قدم دیگر به قهرمانی در لیگ یک نزدیک شود.

 

هم‌چنین در دیگر بازی مهم هفته سی و یکم، خونه به خونه رده دومی در انزلی به مصاف ملوان این شهر رفت. این مسابقه حساس هم در پایان ۹۰ دقیقه تلاش دو تیم با نتیجه یک بر صفربه نفع سفید پوشان انزلی به پایان رسید. بابک مرادی تک گل بازی را از روی نقطه پنالتی برای ملوان به ثمر رساند. خونه به خونه با این شکست ۵۷ امتیازی باقی ماند و به رده سوم جدول سقوط کرد.

 

نساجی مازندران، دیگر مدعی صعود به لیگ برتر نیز در ورزشگاه خانگی خود مقابل ماشین سازی تبریز قرار گرفت. قرمزپوشان قائمشهر موفق شدند با تک گل مهرداد عبدی ۳ امتیاز این بازی را به دست آورند تا با ۵۷ امتیاز و حفظ رده چهارم، رقابت خود را برای صعود به لیگ برتر با دیگر مدعیان ادامه بدهند.

 

نتایج دیگر دیدارهای هفته سی و یکم:

اخبار,اخبار ورزشی,لیگ دسته یک

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------