شفر: بازیکنانم از فرصت ها استفاده نکردند



اخبار,اخبار ورزشی,شفر

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران می گوید اگر بازیکنانش از موقعیت هایشان استفاده می‌کردند، استقلال می توانست به پیروزی برسد.

به گزارش ایسنا، وینفرد شفر در نشست خبری بعد از بازی تیمش مقابل گسترش فولاد تبریز که با تساوی یک بر یک به پایان رسید، اظهار کرد: ما شانس کافی در نیمه اول برای گلزنی داشتیم و اگر از موقعیت هایمان استفاده می کردیم، می توانستیم سه چهار گل بزنیم و باید بازیکنان با دقت بیشتری ظاهر می شدند. در نیمه دوم نیز موقعیت هایی داشتیم که موفق به گلزنی نشدیم و در مجموع نتیجه بدی نگرفتیم.

 

وی افزود: ما اگر گل دوم را می زدیم، قطعا به برتری می رسیدیم و اکنون فرصت داریم که تیم قوی تری برای آینده بسازیم. امروز تیام را هم برای بازی مقابل الهلال تست کردیم که در آن بازی تنها به یک امتیاز برای صدرنشینی در گروه نیازمندیم و از این لحظه، تمام فکر و ذکر من، آن بازی است.

 

شفر خاطرنشان کرد: امید ابراهیمی و روزبه چشمی را برای بازی با الهلال در اختیار نداریم و باید به فکر جایگزین باشیم. فردا راهی کویت خواهیم شد تا آماده بازی حساس مقابل الهلال شویم.

 

او افزود: ما در ۲۰ دقیقه پایانی، پاس های خوبی ندادیم و باید این ضعف را برای بازی با الهلال رفع کنیم.

 

سرمربی استقلال بیان کرد: پیغام من به هواداران این است که تمام بازیکنان و اعضای کادر فنی و کل مجموعه ی باشگاه، عاشق استقلال هستیم و تمام تلاشمان را برای موفقیت این تیم انجام می دهیم. ما در هفت ماه گذشته، با قلبمان کار کردیم و اکنون در لیگ قهرمانان آسیا صدرنشین هستیم و از تمام هوادارانمان که ما را حمایت کردند، تشکر می کنم و می خواهیم تمام قلبمان را به آنها هدیه کنیم. ما نیاز به سه امتیاز بازی با الهلال داریم و در طول مربیگری ام، این همه شایعات در فضاهای مجازی و روزنامه ها ندیده ام و فکر می کنم گروهی پشت این مسائل هستند. باید به شایعات لبخند بزنیم و معلوم نیست این حرفها را چه کسانی در برخی روزنامه ها می زنند. تلاش زیادی برای بالا بردن استقلال انجام داده ایم و نمی گذاریم با این شایعات، دوباره استقلال به پایین بیاید.

 

شفر تاکید کرد: در هفت ماه گذشته، ارزش بازیکنان استقلال به ۱۷ میلیون دلار افزایش یافته و این موضوع، به علت کار کردن زیاد است و ملی پوشان زیادی هم داریم که فوتبال می تواند، وجهه خوبی را از ایران به جهانیان معرفی کند.

 

اواظهار کرد: پیش از شروع فصل، نیاز به اردوی پیش فصل داریم، اما زمانی که من آمدم، چنین فرصتی برایم فراهم نبود؛ آلمان به علت آمادگی بازیکنانش، قهرمان جهان شد. امید ابراهیمی و روزبه چشمی، تمام مسابقات را بازی کرده و خسته هستند. اگر بخواهیم در رتبه بالای آسیا باشیم، باید ۱۹ - ۲۰ بازیکن آماده داشته باشیم و این بازیکنان، علاوه بر بازی باشگاهی، در تیم ملی هم هستند و برای ساختن دوباره ی استقلال نیاز به دو سال زمان داریم.

 

سرمربی استقلال گفت: امیدوارم مصدومان ما هرچه زودتر به جمع ما برگردند و بتوانند در بازی با الهلال به میدان بروند، فیفا تقویم بازی های بین المللی را تعیین می کند و به نظرم، بازیکنان نیز ماشین نیستند که پشت سر هم بازی کنند و ما به علت خستگی، مجبور می شویم به آن ها استراحت دهیم و حتی احتمال مصدومیت آن ها نیز وجود دارد. این موضوع برای فوتبال ایران خوب نیست و خود آقای کی‌روش راضی به مصدومیت بازیکنانش نیست.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------