گرشاسبی: نتیجه دادگاه CAS به‌زودی مشخص می‌شود/ هدف ما کمک به تیم ملی است



اخبار,اخبار ورزشی,حمیدرضا گرشاسبی

سرپرست باشگاه پرسپولیس می‌گوید کمک به تیم ملی یکی از اولویت‌های این تیم است اما باید شرایطی فراهم شود تا باشگاه‌ها نیز متضرر نشوند. او هم‌چنین از اعلام نتیجه دادگاه CAS، در تایید یا تایید نشدن محرومیت باشگاه در نقل و انتقالات، ظرف چند روز آینده خبر داد.

به گزارش ایسنا، حمیدرضا گرشاسبی، سرپرست باشگاه پرسپولیس، در حاشیه تمرین امروز (جمعه) این تیم و در جمع خبرنگاران، گفت: یکی از هدف‌های اصلی ما کمک به تیم ملی است اما هنوز برنامه‌ای به دست ما نرسیده است. زمانی که برنامه تیم ملی به ما ابلاغ شود حتما جلسه‌ای را با کادر فنی تشکیل خواهیم داد و آن را بررسی می‌کنیم و بعد از آن جلسه‌ای با فدراسیون برگزار می‌کنیم تا هم باشگاه ضرر نکند هم به تیم ملی کمک شود.

 

او هم‌چنین درباره تمدید قرارداد برانکو نیز بیان کرد: ما روز یک‌شنبه جلسه نهایی را با برانکو برگزار می‌کنیم و مشکلی هم نیست. به امید خدا این تمدید انجام خواهد شد. برانکو نیز با انگیزه به کارش ادامه می‌دهد.

 

گرشاسبی در مورد این که آیا احتمال این وجود دارد که پرسپولیس بتواند بازیکنی در پنجره نقل و انقلات جذب کند؟ بیان کرد: ما یک وکیل سوئدی استخدام کردیم و کار ما در دادگاه CAS در حال پیگیری است و نتیجه آن هم تا ۳ تا ۴ روز آینده مشخص خواهد شد. از طرفی دیگر خود ما نیز به دنبال این هستیم که با باشگاه ریزه‌اسپور یک نشست برگزار کنیم تا این مشکل را حل کنیم. هدف امسال ما حضور در فینال لیگ قرمانان آسیاست که امیدوارم با حل این مشکل شرایط برای رسیدن به هدف‌مان فراهم شود. ما می‌خواهیم این مشکل را حل کنیم تا اگر برانکو بازیکنی را خواست بتوانیم آن را جذب کنیم.

 

سرپرست باشگاه در مورد انجام بازی در زمین بی‌طرف در مقابل تیم‌های عربستانی هم گفت: هیات رییسه اجرایی نظرش این بود که همه بازی‌ها باید رفت و برگشت و در زمین‌های خودی باشد اما دبیرکل فدراسیون فوتبال آسیا نظر دیگری دارد. به همین علت شنبه جلسه اضطراری را در فدراسیون فوتبال با حضور همه دستگاه‌های مربوطه و مدیران عامل باشگاه‌های حاضر در لیگ قهرمانان امسال برگزار می‌کنیم.

 

او در مورد انتخاب عرب به عنوان معاون اداری- پشتیبانی باشگاه نیز، گفت: از لحاظ قانونی این پست سازمانی باید پر می‌شد تا امورات باشگاه از لحاظ قانونی درست انجام شود. عرب، یکی از مدیران کارکشته وزارت ورزش است که به ما کمک خواهد کرد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------