یوفا تبانی در قرعه کشی لیگ قهرمانان را رد کرد



اخبار,اخبار ورزشی,قرعه کشی لیگ قهرمانان اروپا

مسئولان یوفا به صراحت هر گونه تبانی در قرعه کشی نیمه نهایی لیگ قهرمانان ارپا را رد کردند.

به گزارش ایسنا به نقل از یوفا، عصر دیروز جمعه قرعه‌کشی مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا در شهر نیون سوییس برگزار شد و تیم‌های حاضر در این مرحله حریفان‌شان را شناختند. در مهم‌ترین بازی بایرن مونیخ به مصاف رئال مادرید می‌رود و دیگر دیدار این مرحله بین لیورپول و رم برگزار می‌شود.

 

قبل از قرعه کشی لیگ قهرمانان ایمیلی که مربوط به بلیت های بازیهای خانگی رم در این فصل بود، نشان داده شد که بازی لیورپول- رم را برای نیمه نهایی لیگ قهرمانان قبل از قرعهکشی این مرحله نشان می داد. بعد از قرعه‌کشی این مرحله هواداران به انتقاد از طراحی شدن قرعه‌کشی نیمه نهایی لیگ قهرمانان پرداختند.

 

سخنگوی یوفا درباره این انتقادات به وجود آمده بعد از قرعهکشی نیمه نهایی لیگ قهرمانان گفت: باشگاه ایتالیایی به ما اعلام کرد در سامانه فروش بلیت های خود دچار مشکل شده است و این بازی را با تمام ۳ تیم حاضر در نیمه نهایی انجام داد. این تنها یک تست از سوی باشگاه ایتالیایی بود که این طور بارتاب داشته است. 

 

ابهام در قرعه کشی لیگ قهرمانان اروپا در فضای مجازی وجود داشته است. پیشتر همچنین فلورنتینو پرس رئیس باشگاه رئال مادرید نیز عنوان کرده بود که حدس می زند با بایرن مونیخ روبرو شوند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------