ایکاردی به جام جهانی ۲۰۱۸ نمی‌رود



اخبار,اخبار ورزشی,ایکاردی

یک رسانه آرژانتینی از قرار نداشتن مهاجم اینتر در برنامه‌های سرمربی تیم ملی فوتبال این کشور در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه خبر داد.

به گزارش تسنیم، شبکه تلویزیونی TyC Sports آرژانتین، خورخه سامپائولی فهرست ۳۵ نفره بازیکنانی که قصد دارد از میان آنها تیمش را برای جام جهانی ۲۰۱۸ انتخاب کند بسته است و در این فهرست نامی از مائورو ایکاردی، مهاجم اینتر دیده نمی‌شود اما لائوتارو مارتینس، مهاجم فصل آینده نراتزوری توانسته نظر سرمربی سابق سویا را جلب کند.

 

ایکاردی که در این فصل عملکرد پرفراز و نشیبی داشته است، در حضورهای قبلی خود نتوانست اعتماد سامپائولی را جلب کند و ظاهراً‌ برای جام جهانی هم جایی در برنامه‌های او ندارد مگر اینکه تا آن زمان برای دیگر مهاجمان مد نظر سامپائولی اتفاقی غیرمنتظره رخ دهد. این در حالیست که مارتینس، بازیکن نه چندان باتجربه تیم راسینگ کلاب شانس حضور در جام جهانی را به دست آورده است.

 

مارتینس ۲۰ ساله، بازیکنی است که اینتر برای فصل آینده با او توافق رسیده و تابستان امسال قراردادی میان طرفین منعقد می‌شود.

 

طبق ادعای TyC Sports ایکاردی ۲۵ ساله در حالی نتوانسته اعتماد سامپائولی را جلب کند که در ۱۸۳ بازی‌اش در سری A 105 گل زده است. او در کارنامه دوران بازیگری‌اش خود تنها ۴ بازی ملی دارد که ۳ تای آنها از ماه سپتامبر سال ۲۰۱۷ به بعد بوده است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------