لیست خرید بازیکنان «گواردیولا» برای فصل آینده منچسترسیتی مشخص شد



اخبار,اخبار ورزشی,گواردیولا

پپ گواردیولا که با من‎سیتی در آستانه قهرمانی در رقابت های لیگ برتر است و از لیگ قهرمانان حذف شده از حالا به فکر تقویت تیم برای فصل آینده افتاده است.

به گزارش مهر، بعد از حذف تیم فوتبال منچسترسیتی از لیگ قهرمانان اروپا و شکست مقابل لیورپول و با وجود احتمال زیادی قهرمانی در لیگ برتر انگلیس پپ گواردیولا دوباره فکر کردن به فصل بعد را زودتر آغاز کرده و حالا ۶ هدف در ذهنش دارد.

 

هم در خط دفاعی و هم در خط حمله تیم او نیاز به تقویت دارد، به همین دلیل سرمربی کاتالانی وقت را تلف نکرد و شناسایی کرد که چه بازیکنانی را می‎خواهد.

 

جورجینیو از ناپولی، وایگل از دورتموند، ادر میلیتائو از سائو پائولو کسانی هستند که برای خط دفاعی در نظر گرفته شده‌اند. روزنامه انگلیسی سان هم این اخبار را تائید کرده است.

 

در خط حمله توماس لمار از موناکو و ریاض محرز از لستر بازیکنانی هستند که در نظر این مربی قرار دارند. این بازیکنان قرار بود در ترانسفرمارکت قبل به من‎سیتی راه پیدا کنند، اما در نهایت این اتفاق نیفتاد.

 

به علاوه‌ لئون بیلی از لورکوزن که بازیکنی جوان است در لیست خرید من‌سیتی قرار دارد و می‏‌تواند بازیکنی باشد که در کنار آگوئرو و ژسوس قرار گیرد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------