آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

شمسایی: حذف ژاپن شگفتی نبود!

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران معتقد است افغانستان و تاجیکستان شگفتی‌ساز جام ملت‌ها بودند. به گزارش طرفداری،وحید شمسایی بعد از…

جدایی تیاگو سیلوا از پاری سن ژرمن



اخبار,اخبار ورزشی,تیاگو سیلوا

مدافع برزیلی تیم پاری سن ژرمن عنوان کرد بعد از اتمام قراردادش از تیم پاریسی جدا می شود.

به گزارش ایسنا به نقل از اکیپ، تیاگو سیلوا، کاپیتان پاری ‌سن‌ ژرمن در سال ۲۰۱۲ با ۴۲ میلیون یورو از میلان راهی پاری سن ژرمن شد و از آن زمان در این تیم بازی کرده است و بازوبند کاپیتانی را نیز بر بازو بسته است. او در این سالها به تیمش کمک کرد تا به ۱۶ عنوان قهرمانی از جمله ۵ قهرمانی در رقابت های لیگ فرانسه برسد.

 

او درباره انتقادها و شرایطی این روزهای خود گفت: انتقادات که هیچوقت تمام نمی شوند با این حال هیچ روزنامه نگار یا خبرنگاری نمی تواند به من بگوید که دقیقا چه ویژگی هایی دارم و چه کسی هستم. تا زمانی که بتوانم و شرایط بازی را داشته باشم در تیمم خواهم بود. من مشکلی با انتقادها ندارم ولی وقتی این انتقادات شخصی می شوند احساس بدی به شما دست می دهد. برای خانواده من هم سخت بود که این شرایط را تحمل کنند. این را هم می دانم که پیراهن چه تیمی را بر تن کردم و باید همیشه آماده باشم و مسئولیت بالایی دارم.

 

او در ادامه صحبت های خود گفت: الان ۳۳ سال سن دارم و دو سال از قراردادم باقی مانده است. بعد از اتمام قراردادم از تیم خواهم رفت و مسئولیتم را به شخص دیگری می سپارم. 

 

پاری سن ژرمن از لیگ قهرمانان به دست رئال مادرید حذف شد و اکنون امیدوار است به سه گانه داخلی در لیگ فرانسه برسند. بعد از قهرمانی در جام اتحادیه، این تیم پاریسی به زودی قهرمانی در لیگ فرانسه را نیز به دست خواهد آورد و در فینال جام حذفی نیز برای یک جام دیگر تلاش خواهد کرد.

 

سیلوا یکی از بازیکنانی است که به احتمال زیاد در آخرین جام جهانی خود با تیم ملی برزیل در روسیه حضور خواهد داشت.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------