قلعه نویی: بازی با پرسپولیس برای ما حکم فینال دارد



اخبار,اخبار ورزشی,امیر قلعه نویی

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: به خاطر جایگاه ما در جدول رده بندی و احتیاجی که به برد در دیدار برابر پرسپولیس داریم بازی پیش رو برای ما حکم فینال را خواهد داشت.

به گزارش ایسنا، امیر قلعه نویی در آستانه دیدار حساس ذوب آهن برابر پرسپولیس در هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: ابتدا باید به تیم فوتبال پرسپولیس و برانکو ایوانکوویچ سرمربی این تیم بابت قهرمانی در لیگ برتر و صعود به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا تبریک بگویم.

 

وی افزود: بازی بین تیم‌هایی که من و برانکو هدایت آنها را برعهده داشته‌ایم همواره خوب و تاکتیکی بوده است، امیدواریم بازی پیش روی ذوب آهن و پرسپولیس نیز بازی دیدنی و تماشاگر پسندی باشد.

 

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن با اشاره به شرایط بازی‌های پایان فصل گفت: به خاطر جایگاه ما در جدول رده بندی و احتیاجی که به برد در دیدار برابر پرسپولیس داریم بازی پیش رو برای ما حکم فینال را خواهد داشت.

 

وی خاطرنشان کرد: باید از فرصت‌ها در این بازی نهایت بهره را ببریم تا با کسب حداکثر امتیاز جایگاه خود در جدول رده بندی را حفظ کنیم.

 

قلعه نویی با اشاره به شرایط پرسپولیس بعد از قهرمانی گفت: قهرمانی زودهنگام پرسپولیس سبب بی انگیزه شدن بازیکنان این تیم نمی‌شود بلکه پرسپولیس به دلیل حضور تماشاگرانش همیشه با انگیزه به میدان می‌رود بنابراین کار سختی پیش رو داریم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------