آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

آتش پرسپولیس به جان نفت در آبادان/صدر تا اطلاع ثانوی سرخ

برد سه بر صفر پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان صدرنشینی موقت سرخپوشان پایتخت را در نخستین روز از بازی های هفته بیست وچهارم لیگ…

قلعه نویی: کم لطفی نمی کردند حالا در کورس قهرمانی بودیم



اخبار,اخبار ورزشی,امیر قلعه نویی

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: اگر کم‌لطفی چند نفر از دوستان نبود، اکنون در کورس قهرمانی بودیم و باز خدا را شاکر هستیم که این نتیجه رقم خورد.

به گزارش مهر، امیر قلعه‌نویی عصر یکشنبه پس از پیروزی تیمش مقابل پرسپولیس تهران در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی اظهار داشت: یک حس خیلی خوبی دارم که در این چند سال مربیگری نداشتم؛ وقتی می‌بینم این بازیکنان دلاورانه و با معرفت فوتبال بازی می‌کنند، آدم لذت می‌برد که مربی این بازیکنان است.

 

وی ادامه داد: بازیکنان ما بعد از فراز و نشیب نیم‌فصل اول خوب بازی کردند؛ خدا نگذرد از آنهایی که مسائلی برای ما به وجود آوردند اما مطمئن باشند که یک برگ از درخت نمی‌افتد.

 

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن تصریح کرد: به برانکو گفتم نمی‌توانم به شما خوش‌آمد بگویم چون شما میزبان هستید و در بازی ذوب‌آهن و استقلال نیز این اتفاق صورت گرفت اما خوشحالم که همین تعداد اندک در ورزشگاه حضور داشتند.

 

وی اضافه کرد: بازی خوبی بود و ما در اولین توپ گل خوردیم و یک توپ دیگر نیز توسط منشا از دست رفت و در مجموع دو توپ به سمت دروازه ما آمد.

 

امیدوارم مسئولان ذوب آهن قدر این بازیکنان را بدانند

قلعه نویی افزود: به این بازیکنان باید افتخار کرد و شما دیدید که این بازیکنان در تاشکند چگونه بازی کردند و به نظرم صعود در آسیا یک نقطه عطف در نگرش بازیکنان تیم به وجود آمد. امیدوارم مسئولان کارخانه قدر این بازیکنان، مدیریت و کارخانه را بدانند و برای آینده برنامه‌ریزی کنند.

 

وی ادامه داد: امسال به خاطر رفتار برخی از دوستان سال سختی داشتم و اندازه ۱۰ سال پیر شدم و امروز مطمئن شدم که ذوب‌آهن می‌تواند در این بازی خوب بازی کند.

 

نمی دانم مرا می خواهند یا نه!

سرمربی ذوب آهن افزود: باید به داوری تبریک گفت و به نظرم داوری خیلی خوب ظاهر شد و با عملکرد خود بازی را سرعت و جریان داد.

 

وی درباره اینکه در ذوب‌آهن می‌ماند یا خیر نیز گفت: ببینیم که ما را می‌خواهند یا نه؛ روز سه‌شنبه قرار است با آنها جلسه داشته باشیم و باید ببینیم که چه پیش می‌آید. در ذوب‌آهن یک نهال کاشتیم و باید ببینیم که این نهال رشد می‌کند یا خیر.

 

اگر کم‌لطفی چند نفر از دوستان نبود اکنون در کورس قهرمانی بودیم

قلعه نویی تصریح کرد: تغییر نایب‌قهرمان در هفته‌های پایانی به دلیل کیفیت لیگ برتر ماست. هر زمان که ما به لیگ اعتماد کنیم، شرایط بهتر می‌شود. مثل لیگ قبل که بازیکنان ملی‌پوش زیادی از آن بیرون آمد.

 

وی ادامه داد: فوتبال مدرن ما در ابتدا به لیگ اتکا می‌کند و لیگ ما با همه مشکلات، شرایط خوبی دارد.

 

سرمربی ذوب آهن گفت: اگر کم‌لطفی چند نفر از دوستان نبود، اکنون در کورس قهرمانی بودیم و باز خدا را شاکر هستیم که این نتیجه رقم خورد. من امیر قلعه‌نویی در شرایط امروز باشگاه کمترین نقش را داشتم و مدیریت باشگاه، هیئت‌مدیره و سایر مسئولان در این زمینه تلاش بسیاری صورت دادند.

 

هیچ تیمی تاکنون با من صحبت نکرده است

وی اضافه کرد: خیلی از بازیکنان ما لیاقت حضور در تیم ملی دارند و به نظرم نظر کی‌روش است و باید گفت که بازیکنان ما از نظر کیفیت در حد استانداردهای روز دنیا بازی می‌کنند و شرایط بسیار خوبی دارند.

 

قلعه نویی در پایان افزود: تاکنون هیچ تیمی با من صحبت نکرده و من نیز با هیچ تیمی صحبت نکرده‌ام.

 

==========

 

برانکو باز هم در نشست خبری اصفهان حاضر نشد

به گزارش مهر، برانکو ایوانکوویچ پس از باخت تیمش مقابل ذوب‌آهن اصفهان در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی حاضر نشد.

 

وی روز گذشته نیز در نشست خبری پیش از دیدار این تیم مقابل ذوب‌آهن اصفهان حاضر نشده بود.

 

پرسپولیس عصر امروز مقابل ذوب‌آهن اصفهان متحمل شکست دو بر یک شد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------