منچسترسیتی تمام لیگ برتر را ترسانده است



اخبار,اخبار ورزشی,پپ گواردیولا

نمایش خوب منچسترسیتی در رقابت‌های این فصل لیگ برتر باعث تعجب و حیرت بقیه مربیان در لیگ شده است.

به گزارش ایسنا و به نقل از اسپورت، اوضاع برای منچسترسیتی در لیگ برتر بسیار خوب پیش می‌رود و این تیم توانسته با قدرت در صدر جدول رده بندی قرار بگیرد. بازی‌های درخشان و فوق العاده منچسترسیتی باعث شده است تا همه از این تیم به عنوان مدعی اول قهرمانی یاد کنند. ۱۲ برد و یک تساوی در ۱۳ بازی ابتدایی فصل، عملکردی است که هیچ تیمی در تاریخ لیگ برتر موفق به ثبت آن نشده است.

 

آنتونیو کونته، سرمربی مدافع عنوان قهرمانی با اشاره به این موضوع گفت: پیشرفت و عملکرد سیتی فوق العاده بوده است. باید در زمستان خرید کنیم تا بتوانیم به آنها برسیم. آنها فصل گذشته هم تیم فوق العاده خوبی بودند که با خرید بازیکنانی چون ادرسون، واکر، مندی، سیلوا و ... قوی‌تر هم شدند. آنها ترسناک شدند و بازی‌های فوق العاده‌ای انجام می‌دهند. 

 

در بازی با هادرزفیلد سیتی به اندازه کافی خوب نبود ولی باز هم شخصیت برنده این تیم به آنها کمک کرد تا ۳ امتیاز را به دست بیاورند. حالا یونایتد ۸ امتیاز از سیتی عقب است و چلسی ۱۱ امتیاز با تیم گواردیولا فاصله دارد. 

 

قدرت مالی بالای منچسترسیتی و فلسفه کاری گواردیولا به فیروزه‌ای پوشان کمک کرده است تا یکی از نمایش‌های برتر تاریخ لیگ برتر را نشان دهند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------