آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

گناه دروازه‌بان استقلال چیست/ باید با مشت بر سر دختر جیمی جامپ می‌کوفت؟!

فدراسیونی ها برای جلوگیری از دخالت از بیرون و ممانعت دوباره از ورود زنان این رای را صادر کرده اند تا موقعیت خودشان هم به…

شفر: پیشنهاد باشگاه نرسید، می توانم با دیگران مذاکره کنم!



اخبار,اخبار ورزشی,شفر

سرمربی استقلال می گوید که مدیر برنامه های او می تواند با دیگر باشگاه ها مذاکره کند.

به گزارش مهر، وینفرد شفر عصر جمعه در نشست خبری پس از پیروزی تیمش مقابل سپاهان اصفهان در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی با اشاره به شرایط این مسابقه اظهار داشت: امروز یکی از چهار فینال ما بود که در آن به پیروزی رسیدیم؛ وقتی در اولین بازی خود به خبرنگاران گفتم می‌خواهم سخت کار کنیم و استقلال را به رده بالاتر جدول رده‌بندی برسانیم، شاید خیلی از خبرنگاران فکر می‌کردند من دیوانه‌ام که این حرف را می‌زنم.

 

وی ادامه داد: حالا ما در مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا هستیم و راه بسیار سختی را طی کردیم و می‌خواهم از همه بازیکنانم تشکر کنم. از بازیکنان جوان و بازیکنان دیگر تشکر کنم زیرا همه ۱۰۰ درصد تلاششان را برای باشگاه صورت دادند و من بسیار از این اتفاق خوشحال هستم.

 

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران افزود: امروز مسابقه بسیار سختی داشتیم و از شرایط رویارویی تیم‌ها خبر داشتم و دوباره بازیکنان ما نهایت تلاش خود را صورت دادند.

 

وی اضافه کرد: فرشید اسماعیلی یکی از بهترین بازیکنان ما در زمینه پاس گل بود و در لیگ برتر و لیگ قهرمانان این موضوع را ثابت کرد و دلیل تعویض او، این بود که او را در سه فینال دیگر نیاز داشتم.

 

هیچ تیمی به اندازه ما هوادار نداشته است

شفر بیان داشت: مهدی رحمتی، روزبه، امید و دیگر بازیکنان هم خیلی خوب بازی کردند و من نمی‌توانم همیشه نام تیام را بر زبان نیاورم زیرا او یکی از بهترین بازیکنان خارجی است که دیده‌ام و در کنار فوتبال خوبش، شخصیت خوبی نیز دارد. 

 

وی ادامه داد: باید از تماشاگران استقلال هم تشکر کنم زیرا در لیگ قهرمانان ۹۰ هزار تماشاگر به ورزشگاه می‌آیند و امروز هم استقبال خوبی از بازی ما صورت گرفت و خوشحالم که تیم و هواداران در کنار هم هستند. 

 

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران افزود: هیچ تیمی به اندازه ما هوادار نداشته و حتی پرسپولیس هم در آسیا این تعداد تماشاگر را به خود ندیده است. 

 

وی ادامه داد: اکنون ما باید تمرکز خود را به بازی مقابل ذوب‌آهن معطوف کنیم. باید از تیم سپاهان تعریف کنیم زیرا بازی خوب و ۱۰۰ درصد توان خود را به نمایش گذاشت. 

 

شفر گفت: سپاهان با وجود اینکه مسابقه در جدول برایش اهمیتی نداشت، برای پیروزی در این مسابقه حاضر شد. 

 

مسئله مهم برای ما فینال جام حذفی است

وی اظهار داشت: از شما دعوت می‌کنم که فیلم‌های بازی استقلال را ببینید زیرا ما در ۹۹ درصد از بازی‌های خود مقابل حریفان، تیم برتر بودیم.

 

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران تصریح کرد: ما خیلی سخت کار کردیم و تلاش کردیم که بازیکنان هفته به هفته بهتر شوند. اگر شما حرکت بدن بازیکنان را ملاحظه کنید، متوجه می‌شوید که تیم ما رفته به رفته بهتر می‌شود.

 

وی افزود: لیگ قهرمانان دنیای جدیدی است و مثل بازی‌های لیگ برتر نیست؛ امروز شرایط تیم ما بهتر از گذشته بوده و مسئله مهم برای ما فینال جام حذفی است.

 

شفر گفت: نمی‌توانم درباره سرمربی قبلی صحبت کنم. فقط می‌توانم بگویم که خیلی چیزها را درباره این تیم خوانده‌ام و این تیم در جایگاه پایین‌تری قرار داشت و خیلی‌ها نگران بودند که سقوط کند اما امروز در جایگاه سوم قرار گرفته است.

 

وی افزود: قبل از بازی سپاهان ما چند بار با باشگاه مذاکره کردیم و باشگاه به من پیشنهادی ارائه نکرده است و در حال حاضر می‌توانم با باشگاه‌های دیگر مذاکره کنم.

 

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران اضافه کرد: به داور تبریک می‌گویم و ممکن است داور اشتباهات کوچکی هم در بازی امروز مرتکب شده باشد؛ برخی خطاها سنگین بود و داور باید مواظب سلامت بازیکنان نیز باشد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------