گریزمان: شایعه پیوستنم به بارسلونا صحت ندارد



اخبار,اخبار ورزشی,گریزمان

مهاجم فرانسوی روخی‌بلانکو خبر پیوستنش به بارسلونا در تابستان پیش‌رو را رد کرد.

به گزارش تسنیم، آنتوان گریزمان که در خصوص آینده حرفه‌ای‌اش شایعاتی مطرح است و گفته می‌شود در پایان فصل جاری راهی بارسلونا خواهد شد، مورد توجه باشگاه منچستریونایتد و ژوزه مورینیو نیز قرار دارد. این مهاجم ۲۷ ساله ۲۰۰ میلیون یورو بند فسخ در قراردادش دارد که این رقم فسخ در تابستان پیش‌رو به ۱۰۰ میلیون یورو کاهش پیدا خواهد کرد و همین کار مشتریان وی را راحت‌تر می‌کند.

 

مهاجم فرانسوی اتلیتکومادرید در گفت‌وگو با برنامه «تله فوت»  از شبکه تلویزیونی «TF1» فرانسه در واکنش به ادعای خبرنگار نشریه «اسپورت» اسپانیا مبنی بر صد درصد بودن پیوستن وی به بارسلونا در تابستان پیش‌رو گفت: نمی‌دانم این اطلاعات را از کجا می‌‌آورند، اما باید بگویم که این خبر صحت ندارد.

 

گریزمان ۲۷ ساله اما پس از تساوی یک بر یک پنجشنبه شب اتلتیکو در خانه آرسنال در دور رفت از مرحله نیمه‌نهایی لیگ اروپا در گفت‌وگو با شبکه رادیویی «کوپه» ایتالیا در خصوص آینده‌اش گفته بود: ما در حال مذاکره با باشگاه هستیم که ببینیم چه کار می‌توانیم بکنیم.

 

گریزمان که تابستان گذشته هم بحث پیوستنش به منچستریونایتد به شدت مطرح بود، در فصل جاری در ۴۵ بازی ۲۷ گل برای سرخ و سفیدپوشان ماردیدی به ثمر رسانده است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------